اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 مهر 1393 / کد مطلب: 9447 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:تقویت خودباوری ملی و تولد تفکر بسیجی از دستاوردهای دفاع مقدس است



سبزوارپیام– امام جمعه خوشاب گفت : تقویت اعتماد به نفس و خودباوری ملی، تقویت باورهای دینی و تولد تفکر بسیجی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

به گزارش"سبزوارپیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های نمازجمعه شهرستان خوشاب افزود: بایستی ضمن پاسداشت دفاع مقدس این فرهنگ غنی و ارزشمند را به همه مردم بویژه جوانان انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس نیاز کشور در همه عرصه ها است که با بهره گیری از این فرهنگ می توانیم بر همه مشکلات غالب شویم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که در میدان جنگ نمی تواند بر کشور ما پیروز شود، افزود : از این رو تهاجم فرهنگی را علیه ملت ما شروع کرده است.

وی ادامه داد : دشمن امروز به دین و اعتقادات ملت ما حمله کرده و قصد دارد ما را از ارزشها تهی کند ، که راهکار مقابله با این تهاجم هم بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس است.

امام جمعه خوشاب در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه آمریکا به بهانه از بین بردن داعش به مرزهای سوریه حمله کرده است ، افزود : این ائتلاف ساختگی است و ساخته و پرداخته گروه داعش و آمریکا می باشد.

حجت الاسلام صاحبی ادامه داد : این ائتلاف بهانه ای برای تقویت نظامی آمریکا در خاورمیانه است.

وی در باره مذاکرات هسته ای نیز گفت : کشورهای غربی به دنبال فرصت سوزی هستند و می خواهند سیاست های غلط خود را به ایران تحمیل کنند.

امام جمعه خوشاب افزود : همه کشورها باید بدانند که مذاکره کنندگان و مردم ایران فرزندان جبهه و جنگ هستند و در مقابل حق خود کوتاه نمی آیند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.