اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 مهر 1393 / کد مطلب: 9440 / نظرات: 0

فرماندار داورزن :


فرهنگ دفاع مقدس باید با جدیت در برنامه ریزی کشور تثبیت شود


فرهنگ دفاع مقدس باید با جدیت در برنامه ریزی کشور تثبیت شود سبزوار پیام – فرماندار داورزن گفت :برای حفظ و انتقال ارزش های دفاع مقدس بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور تثبیت شود .

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رضا فلاحی افزود : دوران هشت ساله دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است که در آن فرهنگ ایثار و شهادت متبلور شد .

وی اظهار داشت : در میان تمام دفاعیات ،مقدس ترین و با ارزش ترین آن دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی از افتخارات بزرگ و بی نظیر ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس ادامه داد : برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت ابتدا باید دستاوردها ، نقش و جایگاه این فرهنگ را به درستی بشناسیم و آنرا برای نسل های بعدی تبیین کنیم .

فرماندار داورزن اظهار داشت : باید فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان میراثی گران سنگ در ذهن ملت ایران باقی مانده و از آفت تحریف مصون بماند .

'فلاحی' افزود : نشر ارزش های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر به سزایی در اخلاق جوانان داشته و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به همراه دارد.

وی عوامل معنوی و فرهنگی را از عوامل مهم پیروزی در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت : تمسک به فرهنگ ناب اسلامی، الهام گرفتن از باورهای ژرف دینی، اقتدا به سیره جهاد معصومان به ویژه نهضت حرکت آفرین عاشورا و امید داشتن به امدادهای غیبی از ویژگی های دفاع مقدس بود .

وی پاسداشت و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و اظهار داشت : در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی ، ورزشی و هنری در داورزن برگزار می شود ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.