اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مهر 1393 / کد مطلب: 9423 / نظرات: 0


دشمنان همچنان منتظر فرصت برای جبران ناکامی خود در جنگ هشت ساله هستند


سبزوار پیام – یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت : دشمنان همچنان منتظر فرصت و روزنه ای هستند تا بتوانند ناکامی خود در هشت سال جنگ تحمیلی را جبران کنند .

به گزارش "سبزوارپیام" به نقل از ایرنا ، حسین خسروی دوشنبه شب در نشست روشنگری و تجلیل از خانواده های شهدا در سبزوار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دفاع همچنان باقی است ، افزود : این را باید آویزه گوشمان کنیم که امروز فقط میدان دفاع عوض شده ولی دشمن با جنگی به مراتب سخت تر از جنگ تحمیلی به میدان آمده است .

وی اظهار داشت : امروز جنگ فضای مجازی و ماهواره علیه ارزش های اسلامی ، فرهنگ ، اقتصاد ، خانواده ، اجتماع و سایر ابعاد است .

وی با بیان اینکه در زمان جنگ پنج استان از کشور درگیر جنگ بودند ولی امروز شما جایی را بدون تاثیر گستره فضای مجازی و ماهواره ها نمی بینید ، افزود : امروز همه در معرض جنگ نرم و تهاجم دشمن هستیم .

وی ادامه داد : انتقال مفاهیم و معارف دوران دفاع مقدس ، نهادینه کردن ارزش ها و فضایل اخلاقی انسانی در جامعه بهترین راه مقابله با دشمن است .

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فداکاری هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: پیام دوران دفاع مقدس و رمز پیروزی ولایت پذیری ، مقاومت و وحدت ملت بزرگ ایران است.

خسروی ، با بیان اینکه دفاع مقدس ابعاد مختلفی داشت ،اظهار داشت : ناکام گذاشتن دشمنان در اهداف خود از عوامل مهم پیروزی بود .

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان از جنگ تحمیلی این بود که موج انقلاب اسلامی در جغرافیای کشور محصور و خلاصه شود ، افزود : به حرمت خون شهیدان پیام انقلاب اسلامی به همه دنیا صادر شد.

وی ادامه داد : ما جنگ را شروع نکردیم بلکه این جنگی بود که تمام دنیا بر ما تحمیل کرد و به حول و قوه الهی ، رهبری داهیانه امام راحل و فداکاری و ایستادگی ملت ایران یک وجب از خاک میهن به دست دشمن نیفتاد .

این یادگار دفاع مقدس پیروی از ولایت فقیه را به عنوان یک وظیفه عنوان کرد و گفت : نقشه راه رهنمودهای مقام معظم رهبری است که بایستی نصب العین خود قرار دهیم ./6\r\n



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.