اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مهر 1393 / کد مطلب: 9421 / نظرات: 0


رژه نیروهای مسلح در سبزوار با شکوه خاصی برگزار شد



سبزوارپیام - در اولین روز از هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، رژه نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان سبزوار با آیین خاصی برگزار شد.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، یگان های نظامی و انتظامی و گروهان های نمونه بسیج، سپاه و گروه 47 مهندسی سلمان سبزوارروز دوشنبه با اجرای سان و رژه، توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

در رژه نیروهای مسلح و بسیجی شهرستان سبزوار همچنین گروهان های نمونه و واحدهای موتوری از مقابل جایگاه رژه رفتند و بخشی از توانمندی های تجهیزاتی، نظامی و انتظامی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده تیپ 47 مهندسی سلمان سبزوار در این مراسم گفت : دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی توانست معادلات جهانی را برهم زده و تحلیل های مادی پرستان را نقش بر آب کند.

سرهنگ پاسدار محمد آروین افزود : دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان دفاع ملت سلحشور ایران اسلامی در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و شرافت این مرز و بوم، یکی از حساسترین برهه های ملت ایران است که همچون نگینی بر تارک جهان می درخشد.

وی اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس پایداری ملت که برخاسته از روح ایمان و وحدت بود در سایه رهبری امام راحل شکل گرفت و باعث احیای مکتب سازنده اسلام شد.

وی با بیان اینکه سرافرازی و حماسه آفرینی دوران دفاع مقدس پس از گذشت سالیان متمادی اثر خود را بر ذهن نسل های بعد بجا گذارده است، افزود : امروز نیروهای مسلح آماده تر از گذشته گوش به فرمان مقتدای خود در راه دفاع از آرمان های انقلاب و میهن بر عهدی که با شهدا بستیم پایبند هستند.

وی اتکا به خداوند متعال ، پیروی از خط ولایت فقیه و وحدت و همدلی را از جمله عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت : بایستی از تجربه و روحیه رزمندگان و ایثارگران برای حل مشکلات جاری کشور بهره برد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.