اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مهر 1393 / کد مطلب: 9419 / نظرات: 0


500 برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سبزوار



سبزوار پیام - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: 500 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز یکشنبه در نشست جمع خبرنگاران افزود: این برنامه ها با رویکرد نظامی و رزمی، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و دفاع مقدس در سطح پایگاهها، حوزه های مقاومت و ادارات اجرا می شوند.

وی برپایی نمایشگاه یاد یاران، نشستهای بصیرتی و روشنگری، همایش قرآنی ویژه خانواده شهدا، یادواره شهیدان، عطرافشانی مزار شهدا، صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برپایی ایستگاههای صلواتی و نیز تجلیل از ایثارگران و جانبازان را از عناوین مهم برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقه گفتمان ولایت، شبی با خاطره، همایش بصیرتی رهروان شهدا، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی دانش آموز و فرهنگ دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

وی همچنین دفاع مقدس را سند افتخار و عزت آفرینی توصیف و بیان کرد: بازگو کردن این فرهنگ به ویژه برای جوانان یک ضرورت است زیرا با توجه به جنگ نرم دشمنان، تهاجم فرهنگی، مشکلات اقتصادی و تحریمها هر آنچه برای مقابله با این موارد نیاز جامعه می باشد در فرهنگ دفاع مقدس نهادینه شده است.

وی افزود: می بایست با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تقویت باورها و ترویج ارزشهای اسلامی روحیه نشاط، امید و توجه بیشتر به ارزشهای دینی را در جوانمان تقویت کنیم./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.