اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 12 آبان 1390 / کد مطلب: 941 / نظرات: 0


مصوبه استانداری برای اتمام عملیات اجرایی CNG داورزن و زعفرانیه



مدیرکل دفتر فنی استاندار خراسان رضوی از تجهیز تدریجی 30 درصد از جایگاه‌های سوخت گاز خودروها به سیستم نوبت‌دهی هوشمند خبر داد.
مدیرکل دفتر فنی استاندار خراسان رضوی از تجهیز تدریجی 30 درصد از جایگاه‌های سوخت گاز خودروها به سیستم نوبت‌دهی هوشمند خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در جلسه کارگروه CNG استان خراسان رضوی اظهار داشت: تحقق این امر علاوه بر نظام‌مند کردن خدمات‌دهی به خودروهای گازسوز، کاهش صفوف طولانی و ترافیک پیرامون جایگاه‌های CNG را سبب می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به منظور رفاه زائران امام هشتم(ع)، این طرح در بخش‌هایی از شهر که کمتر مسیر تردد زائران قرار دارد اجرا می‌‌شود.

وی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح مذکور در جایگاه شهید باهنر اضافه کرد: این طرح که مورد استقبال رانندگان خودروهای گازسوز قرار گرفته است در آینده نزدیک در جایگاه‌های خیبر، وحدت و انقلاب اسلامی نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استاندار خراسان رضوی اتمام عملیات اجرایی احداث جایگاه های زعفرانیه و داورزن که از توابع شهرستان سبزوار بوده و در مبادی ورودی استان قرار دارند، را یکی دیگر از مصوبات جلسه مذکور اعلام کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.