اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 آبان 1390 / کد مطلب: 939 / نظرات: 0


حضور خانه فرهنگ دانشجو و موسسه فرهنگی هنری کیا سبز بیهق در اولین جشنواره سراج.




سایت خانه فرهنگ دانشجویی /جشنواره سازمان‌های مردم نهاد طی 4سال متوالی برای اولین بار امسال11آبان ماه نمایشگاهی باحضورموسسات -تشکل ها و سازمان های منتخب به میزبانی مشهد مقدس برگزار کرد.که در این جمع فرهنگی هنری وعلمی ،موسسه کیاسبز بیهق و خانه فرهنگ و هنر دانشجو از میان 700 سازمان مردم نهاد جزء 100موسسه منتخب در این نمایشگاه با ارئه آثار و مستندات فعالیت های خود در عرصه فرهنگ وهنر شهرستان شرکت نمود.
سید وحید موسویان، مدیرکل امور اجتماعی‌استانداری‌خراسان‌رضوی که حضوری کوتاه با جناب آقای صلاحی استاندار خراسان رضوی در این نمایشگاه داشتند.در خصوص روند این نمایشگاه بیان داشت:از میان 720 سازمان مردم نهاد خراسان‌رضوی که در جشنواره سراج ثبت‌نام نمودند تنها100سازمان، به این جشنواره راه یافتند.
وی مهم ترین اهداف این جشنواره را:حضور تشکل‌ها و مشارکت درامور اجتماعی، اقتصادی، گسترش حضور مردم و فرهنگ‌سازی در عرصه گوناگون عنوان کرد.
و از رسانه ها وخبرنگاران حاضر در مراسم درخواست نمود تا این حرکت بزرگ فرهنگی را که امسال با تلاش مسنول امر رقم خورده است را اطلاع رسانی نمایند.
در ادامه مراسم استاندار خراسان نیز ازتعدادی  غرفه های طبقه ی هم کف دیدن نمود.
 نخستین نمایشگاه تخصصی وجشنواره تشکل‌های استان خراسان‌رضوی از 11 آبان‌ماه به مدت سه روز ازسوی دفتر امور اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد استانداری در مرکز همایش‌های صداوسیمای خراسان رضوی برگزارشد.
خبرنگار خانه فرهنگ دانشجو/مکان برگرازی جشنواره(11/8/90)





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.