اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 شهريور 1393 / کد مطلب: 9385 / نظرات: 0

رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد:


فرهنگیان برای رشد و توسعه کشور به دولت تدبیر و امید کمک کنند


فرهنگیان برای رشد و توسعه کشور به دولت تدبیر و امید کمک کنند سبزوار پیام- رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: امروز فرهنگیان همراه با آحاد جامعه باید با هم اندیشی و هم فکری به دولت تدبیر و امید کمک کنند تا شاهد رشد و توسعه روزافزون کشور باشیم.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، مرتضی زیبایی ثانی  در جمع مدیران منطقه افزود: باید دست به دست هم داده و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم.

وی همچنین درآستانه سال جدید تحصیلی به فرهنگیان ششتمد گفت: سیاست گذاری اصلی وزارت آموزش و پرورش بر ارتقاء کیفیت تعلیم و تربیت است و این موضوع یک اولویت اساسی برای کشور محسوب می شود.

زیبایی ثانی اظهار کرد: امروز مدیران مدارس باید نقش خود را بعنوان رهبران آموزشی به خوبی ایفا کنند و مقبولیت و محبوبیت داشته باشند و مورد تأئید همکاران قرار گیرند.

وی ادامه داد: فضای مدارس برای ارتقاء کیفیت تعلیم و تربیت باید مطلوب باشد و همدلی و هم افزایی نیز در فضای مدارس بیشتر شود.

زیبایی ثانی افزود: بدون تردید به طبع اجرای این موضوع شاهد رشد روز افزون تعلیم و تربیت در مدارس و سپس سطح کشور خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: توجه به خروجی های آموزش و پرورش و قبولی دانش آموزان در کنکور و درخشش در جشنواره ها نشان از توانمندی همکاران است اما این مهم باید رشد بیشتری داشته باشد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.