اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 11 آبان 1390 / کد مطلب: 931 / نظرات: 0

مدير جهاد كشاورزي سبزوار:


احداث كشتارگاه صنعتي دغدغه جدي همه مسوولان ذيربط شهرستان است


احداث كشتارگاه صنعتي دغدغه جدي همه مسوولان ذيربط شهرستان است
 معاون سازمان و مدير جهاد كشاورزي سبزوار گفت: احداث كشتارگاه صنعتي اين شهرستان از دغدغه هاي جدي همه ادارات و مسوولان ذيربط در سبزوار است. 
  
 'محمد جواد ايزديان'  در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: صدور پروانه كشتارگاه صنعتي به عهده جهاد كشاورزي و نظارت در اين حوزه به عهده دامپزشكي است.

وي افزود: پرونده سه متقاضي احداث كشتارگاه صنعتي سبزوار به استان ارسال شده كه در مراحل مختلف به مشكل خورده و پيگيري هايي توسط شركتي خصوصي براي دريافت تسهيلات انجام شده است.

وي با اشاره به سرمايه گذار اوليه كشتارگاه صنعتي سبزوار كه با وجود صدور پروانه ، دريافت زمين و تسهيلات و انجام قسمتي از كار ،آن را نيمه تمام رها كرده گفت: با وجود پيگيري هاي قضايي هنوز بلاتكليفي در اين بحث هست.

اين مسوول با اظهار اينكه كشتارگاه صنعتي اين شهرستان نياز به سرمايه گذاري بالا دارد، افزود: اين كشتارگاه به تنهايي توجيه اقتصادي ندارد و بايد با ايجاد صنايع تبديلي در كنار آن درآمد زايي شود.

وي با بيان اينكه كشتارگاه سنتي اين شهر قديمي ، غير اصولي و غير استاندارد است و از نظر بهداشتي مورد تاييد ما نيست، افزود: هر چند تلاش هايي براي رعايت يكسري استانداردها شد اما اين كشتارگاه به دليل قديمي بودن مكان آن مشكل دارد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.