اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 شهريور 1393 / کد مطلب: 9301 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


فرهنگ شهادت موجب اقتدار ایران اسلامی و هراس دشمنان است


فرهنگ شهادت موجب اقتدار ایران اسلامی و هراس دشمنان است


سبزوار پیام ـ امام جمعه ششتمد گفت : آنچه که موجب اقتدار ایران اسلامی شده و دشمن از آن هراس دارد فرهنگ شهادت و حراست از این فرهنگ متعالی است .
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در مراسم عطرافشانی مزار شهدای معظم سبزوار افزود : فرهنگ ایثار و شهادت بایستی هر چه بیشتر برای نسل جوان بازگو شده و از آن پاسداری شود .
وی با بیان اینکه شهدا برای حفظ ارزش ها شهید شدند ، افزود : اگر امروز ارزشها کمرنگ شود یعنی ما از آرمان شهدا فاصله گرفته ایم .
وی ادامه داد : همه ما بایستی قدر فداکاری شهدا را بدانیم زیرا هر چه داریم از شهدا بوده و عظمت ، قدرت ما و نعمت هایی که در کشور داریم همه به برکت شهدا است .
امام جمعه ششتمد سبزوار اظهار داشت : شهدا چراغ راه هستند و تداوم راه شهدا در پایبندی به ارزشها است .
حجت الاسلام ثباتی مقدم در ادامه با گرامیداشت هفته دولت و یاد دولتمردان شهید رجایی و باهنر گفت : بایستی شیوه زندگی ، رفتار و منش این شهیدان را بیشتر مطالعه و مرور کنیم و همه ما بویژه دولتمردان شیوه رفتاری این دو شهید را الگوی خود قرار دهند .
وی به بیان ویژگی های رفتاری شهید رجایی پرداخت و گفت : شهید رجایی الگو ، اسوه و تبلور اخلاص و آیینه سادگی بود .
وی شهید رجایی را مظهر شجاعت و ولایتمداری عنوان کرد و افزود : او مقلد ، مرید ، دلداده، دلباخته و دست پرورده امام راحل بود .
وی با بیان اینکه رجایی از مردم ، با مردم و برای مردم بود، افزود : حکومت ذره ای شهید رجایی را تغییر نداد او عاشق مردم بود و لحظه ای از خدمتگزاری به مردم دست برنداشت .
حجت الاسلام ثباتی مقدم در ادامه با اشاره به بخشی از وصیت نامه شهید فرومندی اظهار داشت : اگر می خواهیم استقلال ما حفظ شده و روز به روز جلوه گر شود باید وحدت ، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه را مدنظر خود قرار دهیم .
مراسم عطرافشانی مزار شهدای معظم سبزوار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور سبحانی فر نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار ، جمعی از روحانیون ،خانواده معظم شاهد ،ایثارگران ،مسوولان ، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد . /6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.