اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 شهريور 1393 / کد مطلب: 9289 / نظرات: 0


مراسم اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت آموزش و پرورش داورزن


مراسم اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش شهرستان داورزن روز چهار شنبه 5 شهریور 93 با حضور فرهنگیان، مسئولین شهرستان، دانش آموزان و اولیاء آنان در محل اداره برگزار گردید.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان داورزن، ابراهیم رامشینی ریاست اداره ضمن گرامیداشت یاد و نام امام خمینی ( ره ) و یادگارانش و 34 هزار دانش آموز شهید و 5 هزار معلم شهید و خصوصاً معلمین شهید رجایی و باهنر افزود: شهیدان والامقام رجایی و باهنر الگوی معلمی برای ما آموزش و پرورشی ها و الگوی مدیریتی برای مسئولین می باشند.
وی ادامه داد:کلاسهای اوقات فراغت با کمک حوزه معاونت پرورشی اداره و همت عالمان محلی، روحانیت معزز و مربیان بومی مستقر در روستاها و معلمین عزیز در 10 پایگاه در سطح شهرستان و روستا های تابعه و در کلاسهای بسیار متنوع بصورت خودگردان در بیش از 20 رشته برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین مداحی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان داورزن نیز ضمن بیاناتی افزود: کلاسهای اوقات فراغت برکات زیادی دارد و یک نمونه آن بهره گیری دختران و پسران از این کلاسها مخصوصاً در قسمت کلاس های عملی مانند خیاطی، مکرومه بافی و ... می باشد. وی این کلاسها را بسیار مفید و مورد نیاز منطقه دانست.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.