اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 شهريور 1393 / کد مطلب: 9281 / نظرات: 0

در دومین روز از هفته دولت :


یادواره شهدای کارمند در سبزوار برگزار شد


یادواره شهدای کارمند در سبزوار برگزار شد  همزمان با دومین روز هفته دولت یادواره 34 شهید کارمند شهرستان سبزوار برگزار شد.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: طبق آیات قرآن کریم فرهنگ غنی جهاد و شهادت مدافع تمام کسانی است که در این راه تلاش می کنند.

سردار ˈخسرو عروجˈ از شهدای هشت سال دفاع مقدس با عنوان الگوهای مقاومت، صبر، جهاد و استقامت یاد و بیان کرد مردم ولایی ایران برای دفاع از اسلام، قرآن و کشور حدود 250 هزار شهید تقدیم اسلام کردند.

وی ساده زیستی، توجه به خدا، ازخودگذشتگی، سخاوت و انصاف را وجه مشترک شهدا عنوان و بیان کرد: اگر در زندگی توانستیم به مردم خدمت کنیم، مایه آرامش آنان باشیم و آخرت را به دنیا ترجیح دهیم امانتداران شهدا هستیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن هم اینک شیوه مذهب علیه مذهب را بکارگرفته و از طریق تفرقه افکنی، ایجاد تشکیک در بین دینداران، سلب اعتماد بین مردم و مسوولان و ایجاد ارتشهای به ظاهر اسلامی سعی در پیاده کردن نقشه های شوم خود دارد.

وی با اشاره به نقشه دشمنان در حوزه فرهنگ و رسوخ در ارزشهای اسلامی و اعتقادات مردم گفت: ترویج استفاده از ماهواره و برنامه های آن کوچکترین مبارزه فرهنگی دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیز در این مراسم معنوی گفت: برپایی

یادواره شهدا اقدامی ارزشمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود: ما وارث خون شهدا هستیم لذا باید با تمام وجود از آرمانهای آنان حمایت کرده و راه این عزیزان را دنبال کنیم.

این یادواره توسط حوزه مقاومت بسیج ادارات سبزوار برگزار شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.