اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1393 / کد مطلب: 9279 / نظرات: 0


تقدیر از خیرین مدرسه ساز باعث تشویق آنان به ادامه این امر خیر خواهد شد


معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: تقدیر از خیرین مدرسه ساز باعث تشویق آنان به ادامه این امر خیر خواهد شد.
حسن محرابی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت خیرین مدرسه ساز که در اواخر ماه شهریورسال جاری برگزار خواهد شد با بیان این مطلب افزود: باید مراسم بزرگداشت خیرین با شکوه و حضور مسئولان و مردم برگزار شود.
وی ادامه داد: آموزش و و پروش سبزوار نیز در نظر دارد این مراسم را با حضور خیرین مدرسه ساز و کسانی که توانایی کار در این حوزه را دارند برگزار نماید.
وی با اشاره به وجودفرسودگی 40 درصد آموزشگاههای حال حاضر شهرستان سبزوار گفت: متاسفانه در برخی نقاط شهر تراکم دانش اموزی چندین برابر این نرخ در کل استان است .
معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نقاط حاشیه ای شهر را یاد آور شد و گفت: بر این مبنا در شرق و جنوب شهر سبزوار علاوه بر کمبود فضای دانش آموزی با تراکم دانش آموز نیز مواجه هستیم .
وی با اشاره به ساخت 3 باب واحد آموزشی توسط خانواده مشایخی در سبزوار خاطر نشان شد : در مراسم تقدیر از این خانواده و افتتاح یک واحد آموزشی توسط این خیربا همکاری این خانواده کلنگ احداث یک واحد آموزشی دیگر نیز به زمین زده خواهد شد.
حسن محرابی حضور خیرین مدرسه ساز را در مراسم بزرگداشت خیرین مدرسه ساز را یک فرصت عنوان کرد و افزود : حضور خیرینی از تهران در این مراسم می تواند فرصت سرمایه گذاری در امر مدرسه سازی را در این شهرستان فراهم آورد.
در ادامه این مراسم کمیته های ویژه ستاد بزرگداشت خیرین مدرسه ساز تشکیل و وظایف آنان بررسی و مورد توجه قرار گرفت

به گزارش روابط عمومي معاونت مدير كل و مديريت آموزش و پرورش سبزوار همچنین؛ مدير و معاون پشتيباني و توسعه ي مديريت آموزش و پرورش سبزوار در سفر كاري كه به تهران داشتند، ضمن حضور در مراسم بزرگداشت خیر مدرسه ساز مرحوم طاهره مشایخی با برخي مسؤولان كشوري ديدار كردند.
بنا بر اين گزارش؛ مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار در ديداري كه با دكتر حميد رضا كفاش؛ معاونت پرورشي و تندرستي وزارت آموزش و پرورش داشتند، با ارائه ي گزارشي از روند مسايل آموزشي و پرورشي شهرستان، خواستار همكاري بيش تر اين معاونت با مديريت آموزش و پرورش سبزوار شدند.
در ادامه ي اين سفر؛ مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار با سرهنگ زاهدي بازنشسته ي نظامي و يكي از خيرين مدرسه ساز، پيرامون ساخت يك واحد آموزشي در حاشيه ي شرق سبزوار مذاكره كردند و به نتايجي براي ساخت اين آموزشگاه رسيدند.
همچنين در ديداري كه اين مسؤولان با سالاري؛ عضو شوراي شهر تهران داشتند، پيرامون برگزاري همايش سبزواري هاي مقيم تهران، جهت توانمندسازي آموزش و پرورش سبزوار گفت و گو كردند.
در اين ديدار؛ سالاري قول مساعد همكاري و برگزاري چنين همايشي در تهران را اعلام كرد.
در این ادامه این دیدارها دکتر بینش و حسن محرابی ضمن حضور در محل کار نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل جاری آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند

به گزارش آموزش و پرورش سبزوار همچنین ،معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش به همراه فرماندار شهرستان سبزوار به دیدار چهره ماندگار ایران رفتند.
در این دیدار دکتر بینش به همراه مهندس برادران و تنی چند ازمسئولان آموزش و پرورش سبزوار به دیدار دکتر علوی مقدم چهره ماندگار ایران اسلامی رفتند .
در این دیدار دکتر علوی مقدم مسئولان حاضر در مراسم را مورد تفقد قرار داد.
همچنین در این دیدار دوستانه مواردی پیرامون تشکیل یک موسسه خیریه به نام دکتر دادگر و دکتر علوی مقدم اعلام و مورد بررسی قرار گرفت





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.