اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1393 / کد مطلب: 9275 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد: امامان مشعلداران هدایت هستند


سبزوارپیام - امام جمعه ششتمد گفت: امامان مشعلداران هدایتند و آنان وارثان پیامبران هستند که هدایت مردم را به عهده داشته اند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈرمضانعلی ثباتی مقدمˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امامان به شیوه های مختلفی هدایت مردم را انجام می داده اند.

وی افزود: امامان گاهی با سکوت و در برخی مواقع با قدرت و گاهی با شهادت و در زمانی امر هدایت را با جهاد علمی اجرا کرده اند.

خطیب جمعه ششتمد گفت: حضرت امام جعفر صادق(ع) و امام محمدباقر(ع) بیشتر از این شیوه بهره بیشتری برده اند که موفق شده اند 12هزار دانشجو در رشته های مختلف تربیت کنند.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو بزرگوار دو سرباز فدایی امام راحل بودند که منافقین این شخصیت های ارزشمند را از ما گرفتند.

امام جمعه ششتمد اظهار کرد: شهید رجایی ساده زیست و بی آلایش بود و حکومت ایشان را تغییر ندارد و زمانی که رییس جمهور شد همانند زمانی که دست فروش بود بی ادعا و ساده زیست بود.

وی افزود: شهید رجایی اهل اخلاص بود و اهل ریا و دروغ نبود ، شهید رجایی ولایتمدار و تابع محض امام راحل بود.

خطیب جمعه ششتمد با تبریک هفته دولت به دولمتردان جمهوری اسلامی ایران گفت: ما سه انتظار مهم از دولت تدبیر داریم که مهم ترین آنها موضوع ابلاغ ارتقا ششتمد به شهرستان است.

وی افزود: توسعه و مرمت محور ششتمد ـ سبزوار یکی دیگر از خواسته های به حق مردم محروم و نجیب این دیار است.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم ادامه داد: البته در خصوص حل مشکل آب شرب شهر ششتمد اقداماتی خوبی انجام شده ولی انتظار ما تسریع در این موضوع است که هر چه سریعتر این مشکل چندساله برطرف گردد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.