اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1393 / کد مطلب: 9274 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای دولت به مردم است


سبزوارپیام - امام جمعه خوشاب با گرامیداشت هفته دولت ، گفت : هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای دولت به مردم است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد صاحبیˈ در خطبه های وحدت آفرین این هفته خوشاب افزود : مردم شایسته خدمتگزاری مطلوب هستند که بایستی مسوولان این وظیفه خود را به درستی به سرانجام برسانند.

وی اظهار کرد : هر مسوولی که به مسوولیتی رسیده به برکت خون شهدا است که بایستی با خدمتگزاری مطلوب به مردم دین خود را به این بزرگواران ادا کند.

وی ادامه داد : فرق نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام ها این است که مسوول در نظام اسلامی یعنی خادم و لازمه این خدمتگزاری تکریم ارباب رجوع است.

وی بیان کرد : گاهی یک مسوول با عمل یا گفتار خود مردم را نسبت به دین ، نظام و دولت بدبین می کند که این بزرگترین خیانت است.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولتمردانی ولایی و خادم گفت : بایستی این شهیدان الگوی همه ما بویژه دولتمردان قرار گیرند.

امام جمعه خوشاب با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت : آن امام همام بنیانگذار حوزه علمیه مدینه ، کوفه و بغداد بودند و انقلاب فرهنگی پدر بزرگوارشان امام محمد باقر (ع) را توسعه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین ˈصاحبیˈ با اشاره به تربیت چهار هزار شاگرد توسط امام جعفر صادق (ع) افزود : شش هزار کتاب و رساله علمی توسط دانشمندان تربیت شده در مکتب امام نوشته شده است.

وی ادامه داد :30 هزار روایت از زبان امام صادق (ع) نقل کرده اند آن امام همام مسن ترین امام در بین ائمه بودند که در زمان شهادت 65 سال سن داشتند.

خطیب جمعه خوشاب با اشاره به جنایات داعشی ها گفت : آنان از هر حیوانی خونخوار تر و پست ترند که از کشتن زنان و کودکان بی گناه لذت می برند.

حجت الاسلام صاحبی افزود : با حفظ وحدت بین مسلمانان این جنایتکاران به زباله دان تاریخ روانه می شوند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.