اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1393 / کد مطلب: 9272 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار: دولت مجموعه ای نشات گرفته از اراده ملت است


سبزوار پیام - امام جمعه سبزوار گفت : در جمهوری اسلامی ،دولت مجموعه ای نشات گرفته از اراده ملت است و باید ارتباط با خدا و توجه به مردم دو رکن اساسی دولت در نظام اسلامی باشد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین ˈغلامحسین ابراهیمیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامیداشت و افزود : توجه به مردم و خدمتگزاری به آنان بایستی به عنوان یک رکن اصلی در سرلوحه کار مسوولان نظام اسلامی قرار گیرد.

وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: این هفته فرصت بسیار خوبی برای بیان دستاوردها و نیز تقدیر از خدمات خدمتگزاران نظام در هر پست و مقامی است .

حجت الاسلام و المسلمین ˈابراهیمیˈ همچنین بر در نظر گرفتن اولویت ها در انجام کارها و همچنین استفاده درست از استعدادهای بالقوه و بالفعل در کشور تاکید کرد.

وی در مورد نامگذاری ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت، گفت: این شهدا از جمله چهره های تاریخ سازی هستند که بایستی به عنوان الگو بویژه برای دولتمردان باشند.

امام جمعه سبزوار همچنین با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد : آن امام همام در ابعاد مختلف بویژه امور فرهنگی ، تبیین احکام و مساله تشیع بسیار کار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ˈابراهیمی ˈ افزود : امام صادق (ع) شاگردان بسیاری تربیت کردند که هر کدام از آنها در زمان خود اعجوبه ای از علم و حکمت بودند.

وی با اشاره به هجمه های مختلف از سوی حکومت برای امام صادق (ع) گفت : آن حضرت با سیاست مدبرانه پنج نفر را به عنوان وصی خود قرار دادند چون اگر یک نفر را در نظر می گرفت به طور قطع او را از بین می بردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت مجامع بین المللی، افزود : همه مسلمانان بایستی دست به دست هم دهند تا بتوانند به تعبیر امام راحل ، اسراییل را به عنوان جرثومه فساد از روی زمین بردارند.

وی اظهار کرد : اگر مسلمانان وحدت خود را حفظ کرده و از تفرقه و دودستگی پرهیز کنند یقین بدانید که دیگر اسراییل و آمریکایی هم در روی زمین نبود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.