اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 11 آبان 1390 / کد مطلب: 927 / نظرات: 0

معاون خدمات شهری شهرداری:


برای خط کشی خیابان های سبزوار 500 میلیون ریال هزینه شد


برای خط کشی خیابان های سبزوار 500 میلیون ریال هزینه شد
 معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از خط کشی بیش از 55 هزار و 255 متر طولی از سطح خیابان های سبزوار خبر داد و گفت: شهرداری برای انجام خط کشی خیابان های این شهر 500 میلیون ریال هزینه کرده است.   
"جعفر درخشانفر" افزود: هدایت خودروهای عبوری ، جلوگیری از انحرافات غیر ضروری و پیشگیری از تصادفات رانندگی از مهمترین مزایای این طرح است.
وی افزود: بر اساس اولویت تاکنون خیابان های ابومسلم ، سید جمال الدین اسدآبادی ،طبرسی، اسرار ، بیهق ، راهنمایی، رازی ، 24 متری انقلاب و بلوار توحید شهر خط کشی شده و خیابان های دیگر هم به مرور خط کشی خواهند شد.
وی با تاکید بر ضرورت به کارگیری جدیدترین روش ها در اجرای این عملیات گفت : بازتاب های نوری بالا از ویژگی های خط کشی خیابان ها است که در هدایت مسیر خودروها موثر واقع شده است.
درخشانفر از خط کشی دوجزئی مسیر های حمل ونقل عمومی و عابر پیاده هم خبر داد و افزود: واحد حمل ونقل وترافیک شهرداری سبزوار برای اولین بار رنگ آمیزی خط کشی عابران پیاده و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی را با رنگ های دوجزئی اجرا می کند.
معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار اظهار داشت : استفاده از این رنگ نسبت به رنگ های معمولی از هزینه بیشتری برخوردار ودارای ماندگاری و مقاومت بیشتری است .
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.