اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1393 / کد مطلب: 9266 / نظرات: 0


کاروان زیارتی ˈدر مسیر بندگیˈ از سبزوار عازم مشهد مقدس شد


 
سبزوار پیام - یک کاروان زیارتی با عنوان ˈ در مسیر بندگی ˈ عصر پنجشنبه برای زیارت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با پای پیاده عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،مسوول کاروان زیارتی پایگاه شهید شجیعی سبزوار گفت : این کاروان برای بیست و سومین بار برای زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس می شود.

محمد شمس آبادی با بیان اینکه این کاروان با حضور 180 نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حرکت خود را به سمت مشهد مقدس آغاز کرده ، افزود : تعداد نفرات این کاروان در طول مسیر به 350 نفر می رسد .

وی گفت : جمعی از بسیجیان ، طلاب علوم دینی ، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، جانبازان،آزادگان و خانواده معظم شهدا در این کاروان حضور دارند.

وی افزود: در مسیر راه نیز برنامه های فرهنگی از جمله قرائت ادعیه ، سخنرانی ، بیان مسائل اخلاقی ، احکام و آموزه های دینی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این سفر معنوی به مدت یک هفته به طول می انجامد ، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اعضای این کاروان در شب تولد حضرت فاطمه معصومه (س) در حرم مطهر رضوی حضور خواهند داشت.

سفر معنوی کاروان پیاده ˈدر مسیر بندگی ˈ پایگاه شهید شجیعی سبزوار ازخیابان بیهق این شهر آغاز و پس از مراسم همراهی و بدرقه در گلزار شهدای معظم سبزوار عازم مشهد مقدس شدند./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.