اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 28 مرداد 1393 / کد مطلب: 9256 / نظرات: 0

پاسخ تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار:


سندی دارند رو کنند


سندی دارند رو کنند

سبزوار پیام ـ سرپرست تیم هندبال ثامن الحجج به اتهام های مطرح شده علیه این باشگاه پاسخ گفت.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایسنا ، حمیدشجاع  اظهار کرد: ما تا حالا سکوت کردیم و چیزی نگفتیم تا از یک عده جوان بی گناه سواستفاده نکنند. اگر در جریان مسابقات این خبر منتشر می شد که چهار بازیکن صغر سن داریم تف سر بالا بود. گذاشتیم که تیم ملی جوانان در تمرکز و آرامش باشد. ولی متاسفانه این دوستان ول کن نیستند. زمین و زمان را به هم می دوزند که خود را تبرئه کنند.


وی مدعی شد: همه ایران می‌دانند و خود این دوستان هم می دانند چهار بازیکن صغر سن در تیم ملی هندبال جوانان بود که با شناسنامه فرد دیگری بازی می‌کردند. برخی از آن ها اصلا بازیکن ثامن الحجج نیستند. یکی از آن ها بازیکن ثامن الحجج است و به خاطر این اردو را ترک کرده که بعدا مشکلی پیش نیاید. اما آقایان این موضوع را طوری مطرح کردند که صغر سن را کتمان کنند.


وی افزود: اگر مدرکی مبنی بر دخالت باشگاه ثامن الحجج در جریان ترک اردو توسط بازیکنان داشتند رو می کردند. مدارک خود را در رسانه ملی نشان می دادند. این افراد باید پاسخگو باشند. باید جواب بدهند. زیرا آبروی یک مجموعه را با حرف زدن الکی بردند.


سرپرست تیم ثامن الحجج سبزوار گفت: نتیجه تیم ملی در مسابقات آسیایی اصلا خوب نیست و با توجه به اینکه میزبان هم بودیم نباید سهمیه جهانی را از دست می دادیم. باید دید اشکال کار کجاست؟ تیم ایران چهار گل جلو افتاده بعد نتیجه را واگذار می کند. این موضوع به ضعف کادر فنی بر می گردد. ما سکوت کردیم ولی وقتی آقایان به روی خودشان نیاوردند. حالا با این حرف ها آبروی خودشان را می برند. نباید افکار عمومی را تشویش کنند. ما تا حالا برای آبروی تیم ملی سکوت کرده‌ایم اما حالا دیگر برای منافع تیم ملی هندبال بیشتر از این سکوت جایز نیست. ما مستندات و شکایات خود را به حراست وزارت ورزش دادیم.


حمید شجاع با تکذیب دخالت باشگاه ثامن الحجج سبزوار در کار تیم ملی گفت: چطور تا قبل از اینکه تیم هندبال جهانی شود، از همه نوع امکانات ثامن الحجج استفاده می‌کردند و هیچ مشکلی در میان نبود. بعد از آن چطور این باشگاه بد شد. همه این مسئولان داشتند تعریف می کردند و از ثامن الحجج ممنون بودند. اصلا چنین چیزی صحت ندارد که ثامن به تیم ملی خط می داد. بهتر است که روی دلیل و مدرک صحبت کنند. بعد از مسابقات جام ملت ها سناریوی تحریب کردن باشگاه شروع شد. به محض اینکه به فرودگاه رسیدیم مصاحبه های تند بر ضد بازیکنان انجام دادند. در کل سازمان ورزش اگر یک بازیکن به اردوی تیم ملی نیاید آیا محروم می‌شود. محمد بنا نخواست در ورزش اول کشور بماند و اردو را ترک کرد. رحمتی هم به اردوی تیم ملی فوتبال نرفت اما هیچ کدام محروم نشدند اما در فدراسیون هندبال هرکسی به هر دلیلی در اردو نباشد محروم می شود. جالب است که این موضوع تنها شامل حال ایمان جمالی نشده است.


وی ادامه داد: ثامن الحجج همیشه سعی داشته که از ورزش های محروم حمایت کند. 21 رشته ورزشی که ثامن الحجج حمایت می کند همه محروم هستند. ورزش های جانبازان و معلولین زیر چتر این باشگاه است. این باشگاه می تواند با مجموع این هزینه ها دو تیم سوپر لیگی فوتبال بدهد که تبلیغات بیشتری داشته باشد. ما برای حمایت از جامعه محروم تیم می دهیم. اما از پشت رسانه ملی این حرف ها را علیه باشگاه می زنند و باید در این دنیا یا آخرت جواب رفتار خود را بدهند.


شجاع خاطرنشان کرد: انتظار ما این بود که وزیر لااقل همراه این آقایان نمی شد. وزیر باید پنج دقیقه برای این ورزش وقت بگذارد و از بازیکنان و مربیان بپرسد که درد شما چیست که به اردو نرفتید. آیا ثامن نگذاشته است که به ارد بروید؟ من همین جا می گویم فدراسیون هر سندی علیه ما دارد رو کند و رسانه ای کنند. حرف در حرف زیاد شده و متاسفانه ضربه ای به هندبال زدند که اثرات آن را بعدها می بینید. مطمئن هستم بازیهای آسیایی نتیجه ای برای هندبال نخواهد داشت.


وی درباره جلسه کمیته انضباطی گفت: نمی دانم دلیل اینکه بنده به این جلسه احضار شدم چه بود؟ من را راه ندادند و بعد تبرئه کردند. مدیرعامل باشگاه را تبرئه کردند و بعد باشگاه را مجرم شناختند. میز و صندلی باشگاه که جرم نمی کند. ما سه روز هم رفتیم در وزارت خانه اتاق های مختلف حرف های خود را زدیم. هیچ کس حرف ما را نمی شنود. /6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.