اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مرداد 1393 / کد مطلب: 9254 / نظرات: 1

امام جمعه ششتمد:


دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از بطن مردم است


دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از بطن مردم است
سبزوار پیام - امام جمعه ششتمد گفت: دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از بطن مردم است.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ˈرمضانعلی ثباتی مقدمˈ روز دوشنبه در جمع مسوولان ادارات ششتمد یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: تاریخ دو چهره و شخصیت شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان دو چهره مظلوم و خدمتگزار برای ما ثبت کرده است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر بهترین و موفق ترین الگو برای دولتمردان ما هستند و این عزیزان منشاء خدمات بسیار ارزنده ای بودند.

وی ادامه داد: منافقین کوردل خیلی زود این عزیزان را از ما گرفتند و در فضای غبار آلود اوایل انقلاب اسلامی حوادث تلخ و ناگواری برای نظام پیش آوردند.

امام جمعه ششتمد سبزوار گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر از سنگین ترین وقایع سالهای اول انقلاب بود.

وی اظهار کرد: با درایت امام راحل و فداکاری مردم توانستیم بر مشکلات از قبیل جنگ ، غائله ها و حوادث غلبه کنیم و امروز این نظام به همت دولتمردان به توفیقات فراوان دست یافته است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با بیان اینکه هفته دولت بهانه ای برای بیان عملکرد دولت است ، گفت :خدمات دولت باید بازگو شود و نقدها هم باید منصفانه باشد.

وی افزود: باید با عینک واقع بینی نقاط مثبت و منفی دولت دیده شود و تقاط ضعف را با وجود تنگناها و مشکلات بین المللی رصد کنیم.

امام جمعه ششتمد، گرامیداشت هفته دولت را اقدام همگانی دانست و گفت: همه باید برای برپایی و گرامیداشت هفته دولت تلاش کنند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.