اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 مرداد 1393 / کد مطلب: 9240 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:برای تقویت مساجد باید هر چه بیشتر تلاش کنیم



سبزوار پیام - امام جمعه خوشاب گفت : بایستی هر چه بیشتر در جهت رونق بخشیدن بیشتر به مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی و مذهبی تلاش کنیم .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب با اشاره به ظرفیت های مساجد، افزود : متاسفانه آن گونه که شایسته است از ظرفیت های مساجد در جامعه استفاده نشده است.

وی اولویت مساجد را تقویت بنیه دینی و فرهنگی جامعه عنوان کرد و افزود : در حال حاضر دشمنان به دنبال نابودی مساجد به عنوان بنیان فرهنگی و دینی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) همواره با قرائت دعا وارد مسجد شده و از این مکان مقدس خارج می شدند،گفت: مسجد محل پرداختن به امور مادی و دنیوی نیست.

وی با اشاره به مورد حمله قرار دادن مساجد توسط صهیونیست ها در غزه ، افزود : مردم در همان خرابه های مسجد هم نماز اقامه نمودند و نماز را ترک نکردند.

امام جمعه خوشاب با تبریک 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت : آزادگان الگوهای مقاومت و ایثار هستند.

حجت الاسلام صاحبی افزود : آزادگان در زندان های بعثی عراق نمی توانستند نام امام حسین (ع) و قرآن را بیاورند شکنجه می شدند ولی هیچوقت دست از اعتقادات و ارزشهای خود برنمی داشتند.

وی در ادامه با ترویج ازدواج های آسان در جامعه اظهار کرد : مهریه های سنگین نه تنها پشتیبان ساز نیست بلکه باعث کینه می شود./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.