اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 مرداد 1393 / کد مطلب: 9232 / نظرات: 0


اختتامیه اردوی جهادی بسیج دانش آموزی شهرستان داورزن در روستای چشام


مهری / با حضور جمعی از مسئولان شهرستان داورزن و مردم روستای چشام همزمان با برگزاری مراسم یادبود شهدای والامقام چشام اختتامیه اردوی جهادی بسیج دانش آموزی شهرستان داورزن در این روستا برگزار شد.

مسئول بسیج دانش اموزی شهرستان داورزن با بیان این مطلب افزود: این مراسم با سخنرانی دکتر کوشکی در موضوعات تهاجم فرهنگی از جمله اثرات منفی ماهواره بر بنیان خانواده برگزار شد.

مهدی طزری به تشریح دستاوردهای این ارودی جهادی پرداخت و ادامه داد: اقدامات خوب فرهنگی از جمله توزیع 500جلد کتاب در موضوعات اعتقادی و فرهنگی در گروههای سنی کودک و نوجوان و بزرگسال از این جمله بوده است .

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این اردوی جهادی را دوخت رایگان چادر عروس عنوان کرد و ادامه داد : در راستای فرهنگ سازی سنت حسنه ازدواج بیش از 70 قواره چادر توسط گروههای جهادی دوخته شده است .

وی با اشاره به حضور مسئول دامپزشکی در این اردوی جهادی گفت: طرح ویزیت رایگان از دامها و مشاوره های لازم در این خصوص نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در اردوی جهادی بوده است .

مهدی طزری با اشاره به بازدید مدیریت جهاد کشاورزی داورزن از این اردوی جهادی گفت: اختصاص یک میلیارد و 800میلیون ریال جهت یکپارچه سازی اراضی و قول اختصاص یک میلیاردو 200میلیون ریال تسهیلات بانکی و تامیت 200تن جو و 20 تن سبوس جهت دامداران منطقه از قولهای صورت گرفته در این بازدید بود.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات ارتقا ضریب ماشین آلات کشاورزی 5 دستگاه تراکتور و یک دستگاه کمباین با 80 درصد تهسیلات بانکی در اختیار کشاورزان قرار می گیرد .

وی همچنین ارائه 100تن کود شیمیایی علاوه بر سهمیه قبلی مردم را خاطر نشان شد و ادامه داد: این مورد نیز از دیگر تسهیلاتی بود که مدیریت جهاد کشاورزی داورزن در این اردوی جهادی به مردم ارائه کرد

وی تصریح کرد: اروی دانش آموزی نسبت به سال گذشته در سطح بهتری برگزار شد.

وی ضمن قدر دانی از همکاری مسئولان شهرستان ، بخشداری باشتین و اهالی روستای چشام اظهار امیدواری کرد شاهد تداوم این فعالیت های فرهنگی باشیم





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.