اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 مرداد 1393 / کد مطلب: 9231 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار در جمع اصحاب رسانه :


خدمتگزاری به مردم و رضایتمندی آنان سرلوحه کار مسوولان است


خدمتگزاری به مردم و رضایتمندی آنان سرلوحه کار مسوولان است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : خدمتگزاری به مردم و رضایتمندی آنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب سرلوحه کار مسوولان نظام بوده است .
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد برادران پنج شنبه شب در جمع اصحاب رسانه سبزوار، افزود : بایستی از همه توانمندیها و امکانات در راستای برآوردن انتظارات و مطالبات بحق مردم استفاده کنیم و در این راستا از هیچ کوششی کوتاهی نکنیم .

وی جایگاه ارزشمند رسانه ها را در نظام اجتماعی بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت : مردم از رسانه ها نیز انتظار دارند تا در این زمینه تلاش بیشتری کرده و مطالبات آنان را تا به ثمر رسیدن پیگیری کنند.

وی افزایش سطح آگاهی را حق مردم عنوان کرد و افزود : تنوع موضوعات ، خواسته ها ، لزوم آموزش های شهروندی چه در بخش حاکمیتی و چه خدمات رسانی اهمیت ارتقا آگاهی در دنیای امروز را بیشتر کرده است.

معاون استاندار خراسان رضوی خطاب به خبرنگاران گفت : شما در افزایش سطح آگاهی بیشترین نقش را دارید زیرا پل ارتباطی مردم و مسوولان هستید.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به توانمندی ها ، ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان، افزود : با این توانمندی انتظار کار بیشتر در فضای روزنامه ها ، گاهنامه و فصلنامه ها است .

نماینده عالی دولت در سبزوار اطلاع رسانی را تعامل دو سویه خبرنگاران و مسوولان عنوان کرد و گفت : ما این فضا و بستر اطلاع رسانی مطلوب را برای خبرنگاران آماده کرده و ایجاد این فضا را مطالبه افکار عمومی می دانیم .

وی بیان حقایق ، امانتداری و سرعت و دقت مبنی بر حفظ پیام را از وظایف خبرنگاران عنوان کرد و افزود : رسانه ها باید به عنوان کانال ارتباطی مطمئن نقش خود را به بهترین نحو در جامعه اسلامی ایفا کنند.

وی با اشاره به انتشار اولین روزنامه در 170 سال پیش و جریان سیر تکاملی رسانه ها، گفت : امروز شعاری که دنیا را به عنوان دهکده جهانی مطرح می کرد دچار تغییر شده و این فضا و محدوده جغرافیایی بسیار کاهش داده است.

وی ادامه داد : در زمانی هستیم که عدم دسترسی به اطلاعات شرایط زندگی را سخت می کند و بدون دسترسی به رسانه شرایط حیات اجتماعی برای انسان مقدور نیست .

شهردار سبزوار نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه خطیر خبرنگاران در اطلاع رسانی، گفت : خبرنگاران در اعتلای فرهنگی و توسعه جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

محمدعلی طالبی افزود : خبرنگاران با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خویش به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان به ایفای نقش پرداخته و یاری رسان مدیران و مسوولان و خادمان مردم برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بوده اند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت : امیدوارم قلم ، سخن و نوشته های شما چراغ راه کسانی باشد که دغدغه اعتلای فرهنگی این نظام مقدس را دارند.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهرسبزوار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، گفت :عرصه خبرنگاری عرصه حساس و رسالت خبرنگاران بسیار عظیم و خطیر است.

مهدی مقصودی با اشاره به نقش خبرنگاران در اعتلای جامعه در همه بخش ها افزود : در کنار ارکان نظارتی دولت ها ، رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و رکن نظارتی بر عملکرد دولتها نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به دور از سیاه نمایی به بیان حقایق بپردازند ، ادامه داد : نظارت خبرنگاران موجب ایجاد تعادل در جامعه می شود .

این عضو شورای اسلامی شهر سبزوار نقد سازنده را از وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت : در این مسیر سازنده دایره انتقادپذیری و تحمل پذیری مسوولان نیز بیشتر می شود.

مقصودی ، خبرنگاری را علاوه بر کار حرفه ای یک عشق ، هنر و مجاهدت دانست و گفت : خبرنگاری از کارهای سخت محسوب می شود که بدون عشق و علاقه طی مسیر در این عرصه امکانپذیر نیست.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.