اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 آبان 1390 / کد مطلب: 923 / نظرات: 0


تشکیل ستاد بزرگداشت دهه ولایت وغدیر درشهرستان سبزوار



کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از تشکیل ستاد بزرگداشت دهه ولایت وغدیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، مهدی برغمدی با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که ۴ آبان ماه جاری با حضور مسئولین شهرستان سبزوار در دفتر امام جمعه این شهر برگزار گردید ، ستاد بزرگداشت دهه ولایت و غدیر تشکیل شد .

وی گفت : در این جلسه، ابتدا حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سبزوار با اشاره به اهمیت دهه غدیر ، به ایراد نکاتی پیرامون این واقعه بزرگ تاریخی اسلامی پرداخت و خواستار اتحاد و همبستگی تمامی ادارات و نهادها در برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم این ایام شد .

پس از آن حجت الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با تشکر از امام جمعه و مسئولین حاضر در جلسه ، به بیان مطالبی پیرامون چگونگی برگزاری مراسم دهه ولایت و غدیر در سال گذشته و طرح پیشنهاداتی برای اجرا در این دهه در سال جاری پرداخت و همکاری سایر ادارات را در این زمینه خواستار شد .

وی در خاتمه گفت : از جمله طرح هائی که در این جلسه ارائه گردید ، طرح نمایشی بازسازی واقعه غدیر خم در محل پارک شهدای گمنام سبزوار بود که از سوی جانشین  فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار مطرح گردید که البته اجرای آن منوط به همکاری و پشتیبانی مالی سایر ادارات این شهرستان می باشد .

گفتنی است : بعد از این جلسه، ستاد برپائی راهپیمائی 13 ابان، با اعضاء مذکور تشکیل جلسه داد و مقرر گردید راهپیمائی روز جمعه 13 آبان 1390،بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه تا میدان امام حسین (ع)سبزوار برگزار گردد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.