اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 مرداد 1393 / کد مطلب: 9213 / نظرات: 1


رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد: مهرماه شاهد بازگشایی مدارس در فضایی با نشاط و پر امید خواهیم بود.


رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد: مهرماه شاهد بازگشایی مدارس در فضایی با نشاط و پر امید خواهیم بود رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت:توجه مدیران و برنامه ریزان باید به اسناد فرادستی و حرکت در جهت ارتقای کیفیت در فرآیند تعلیم و تربیت باشد.
مرتضی زیبایی ثانی در جمع مدیران مدارس ششتمد افزود: پنج سیاست اصلی توسط مقام عالی وزارت در خصوص افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مدارس ابلاغ شده و تلاش این دستگاه اجرایی شدن این موارداست که شامل ساماندهی نیروی انسانی ، ارتقاء مدیریت آموزشگاهی، عملیاتی نمودن بودجه مدارس ، توسعه مشارکت ها و تمرکز زدایی می باشد.
وی ادامه داد: مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انشاء الله شاهد بازگشایی همراه با امید و نشاط و در فضایی آکنده از مهر و محبت در مدارس خواهیم بود.
رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد اظهار داشت: مدارس بایستی پویا و خلاق باشند و اینگونه مدارس محقق نمی گردد مگر اینکه مدیران درتمامی ابعاد دارای برنامه باشند و همه در مدرسه احساس آرامش کرده و روابط انسانی مطلوب ایجاد شود.
زیبایی افزود:معلمان و دانش آموزان درچنین محیطی احساس تعلق بیشتری به کار و تلاش خواهند داشت.
وی گفت: مدیر مدرسه باید همیشه یادگیرنده باشند نه یادگیری نمایشی، بلکه مدرسه ای موفق است که مدیرپویا و یادگیرنده همراه با باورهای اخلاقی و دینی داشته باشد .
رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد تصریح کرد: انتظار ما از مدیران مدارس استفاده حداکثری از ظرفیت مجازی و ارزیابی صحیح از روندکارها و موفقیت ها می باشد.
حسین اکبری معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش ششتمد نیز گفت: از مدیران انتظار داریم با آینده نگری و آماده سازی مناسب مدارس شرایط را جهت یک سال تحصیلی مطلوب و در حد انتظار انجام دهند
اکبری افزود: طبق جدول زمان بندی سازمان دهی همکاران ابتدایی تا پایان مرداد ماه و همکاران متوسطه اوایل شهریور ماه پایان می یابد./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.