اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 مرداد 1393 / کد مطلب: 9212 / نظرات: 0

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار:


بیشترین هجمه دشمن به سمت ارزشها است


بیشترین هجمه دشمن به سمت ارزشها است  مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: امروز بیشترین هجمه های دشمن به سمت انقلاب اسلامی و ارزشها است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ˈحسین زحمتکشˈ روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه شهرستان سبزوار افزود: در وضعیت کنونی هیچ سلاحی توانمندتر و قدرتمندتر از قلم و قدرت رسانه نیست.

وی گفت: رسانه ها در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار داشته و نقش بسیار مهمی در دفاع فرهنگی کشور دارند.

او افزود: رسانه ها می توانند جریانهای مهمی را هدایت، نظارت و کنترل نمایند و از طرفی خود نیز جریانساز باشند.

وی با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه اظهار داشت: این رسالت بزرگ همان نهادینه کردن فرهنگ شیعی و اسلام ناب محمدی در جامعه است .

او گفت: امروز جنگ نرم مترادف با جنگ رسانه ای است زیرا رسانه ها با امکانات مختلف نقش مهم و بی بدیلی در هدایت افکارعمومی دارند.

حجت الاسلام زحمتکش با اظهار اینکه بایستی حرف رسانه در نهایت ایجاد وحدت و امیدبخشی در بین مردم جامعه باشد افزود: در دنیای امروز خبر، اطلاعات و رسانه می تواند جایگاه یک کشور را متزلزل کرده و یا به آن اقتدار بخشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به جایگاه والای خبرنگاران در جامعه اسلامی گفت: خبرنگاران می بایست با عزم ملی و مدیریت جهادی در اعتلاء فرهنگی جامعه پیش قدم باشند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سبزوار نیز در این نشست با اشاره به تاثیرگذاری عمیق رسانه در دنیا گفت: رسانه ها چشمان ناظر بر رخدادهای داخلی و خارجی هستند.

سرهنگ پاسدار ˈامین الله مظلومˈ افزود: امروز استکبار جهانی بر جریان رسانه ای جهان سیطره یافته و از این ابزار مهم برای اجرای سیاستهای خود استفاده می کند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.