اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 مرداد 1393 / کد مطلب: 9199 / نظرات: 0


تاکید فرماندار سبزوار بر برگزاری باشکوه دهه کرامت


تاکید فرماندار سبزوار بر برگزاری باشکوه دهه کرامت  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه کرامت با بسیج تمامی امکانات و ظرفیتها تاکید کرد.
 
ˈاحمد برادرانˈ  در نشست برنامه ریزی برای برگزاری آیینهای دهه کرامت در سبزوار افزود: می بایست جشنهای دهه کرامت با هدف نشر فرهنگ اسلامی و ارزشهای دینی، اعتقادی و انتقال این ارزشها به نسل جدید برگزار شود .

وی دهه کرامت را بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی و فاطمی در سطح جامعه دانست و گفت: مسوولان دستگاههای اجرایی می بایست در همه برنامه ها محتوای ارزشی و آموزنده را مدنظر داشته و دهه کرامت را میثاقی برای وحدت جامعه اسلامی قرار دهند.

فرماندار سبزوار با اشاره به برنامه های استکبار جهانی برای کمرنگ کردن ارزشهای دینی و اسلامی در جوانان افزود: باید هر چه بیشتر در راستای آشنایی و نهادینه کردن این ارزشها در نسل جوان جامعه تلاش کنیم.

وی همچنین با تاکید بر رهنمودهای موکد رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی گفت: می بایست سعی کنیم فرمایشات معظم له را در قالب یک راهبرد و سند موثر با برنامه های کارشناسی در سطح شهرستان اجرایی کنیم.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.