اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 مرداد 1393 / کد مطلب: 9198 / نظرات: 0


سردار گرمه ای: بسترهای مناسب را برای سرمایه گذاران فراهم می کنیم


نشست خبری سردار گرمه ای مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جوین با اصحاب رسانه در هتل کاملیا برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جوین از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در مجموعه کشت و صنعت جوین خبر داد عنوان کرد: در این همایش قصد داریم فرصت های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران معرفی کنیم و اعلام کنیم که می توانیم بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری را فراهم کنیم. این همایش 5 شنبه این هفته در هتل کاملیا برگزار می شود.

سردار گرمه ای با بیان اینکه در این مجموعه پتانسیل ایجاد شغل برای ۱۵ هزار نفر وجود دارد دارد افزود: در این مجموعه مزایایی نسبی زیادی برای سرمایه گذاران از جمله وجود زمین به اندازه کافی، تاسیسات زیربنایی، آب های زیرزمینی و و راه آهن وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشت جوین حدود ۴۰سال پیش برای این مهم هدف گذاری شده است گفت: سال ۵۶ که این شرکت تاسیس شد قرار بود ۳۰هزار هکتار زمین خریداری شود ولی بعد از سال ۵۷ روند تصمیم گیری عوض شد و شرکت با ۱۰هزار هکتار زمین کارش را ادامه داد. تا سال ۷۳ شرکت در اختیار دولت بود ولی در این سال براساس سیاست های اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار گردید. سهام این شرکت به ایثارگران خراسان واگذار شد.

سردار گرمه ای در ادامه افزود: در ۲۰ سال گذشته بیش تر نگاه توسعه ای داشته ایم به همین منظور احداث ۱۰۰۰هکتار باغستان، تولید روزانه ۱۵۰۰ تن شیر از یک گله ۱۰۰۰راسی، مرغداری گوشتی ۱۲۰۰قطعه ای، گوسفنداری ده هزار راسی و اخداث کارخانه اسید سیتریک که ظرف چند ماه آینده افتتاح می شود. اما در ادامه قصد داریم که شرکت را به سهام دار محور و سود محور تبدیل کنیم.

وی درباره صحبت های امام جمعه جوین درباره ی ظلم شرکت کشت و صنعت به کشاورزان گفت: موضوع را یک طرفه برای ایشان مطرح کرده بودند که بعد از اینکه با ایشان جلسه گذاشتیم مواردی را برایشان مطرح کردیم که ایشان گفتند کاش این مطالب را از ابتدا می دانستمو در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان همه مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جوین درباره سهام داران شرکت گفت:۷۵ درصد سهام داران حقوقی هستند و ۲۵ درصد دیگر هم از آستان قدس و شرکت تبار است. در این سال ها خیلی کم سود پرداخت کرده ایم و بیشتر سود سهام دارها دار بخش ارزش معاملاتی سهم بوده و به سمت توسعه رفته ایم. بخشی از سهام داران ما از سال ۷۳ مراجعه نکرده اند و ما هیچ آدرسی ازشان نداریم.سلام سربدار





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.