اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 مرداد 1393 / کد مطلب: 9197 / نظرات: 2


مدیر آموزش و پرورش سبزوار: ارزیابی از عملکرد کارکنان شروع یک كار است


معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: ارزیابی از عملکرد کارکنان شروع یک كار است نه پایان آن.
مرتضي بینش در جمع ارزیابان اداره ي کل آموزش و پرورش خراسان رضوی که به منظور ارزیابی از عملکرد کارکنان اداره ي آموزش و پرورش سبزوار حضور یافته بود با بیان این مطلب افزود: در ارزیابی ها با ید به استمرار و پی گیری از کار توجه کرد.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد این اداره در مورد ساماندهی نیروی انسانی تصریح کرد: برخی مشکلات موجود از جمله ساعات حق التدریس به دلیل پذیرش معقول در نقل و انتقالات نیروی انسانی مرتفع شده است.
وی با اشاره به تفکیک جنسیتی در حضور معلمان در کلاس های درس گفت: با تمهیدات انجام شده تا حدود زیادی بی نیاز از حضور معلمان مرد در آموزشگاه های دخترانه شده ایم.
وی به دیگر اقدامات انجام شده در این مدیریت اشاره کرد و ادامه داد: فعال شدن کمیته ي رفاهی و اقتصادی با 6 کارگروه در زمینه های مختلف انجام شده است.
مسؤول ارزیابی اداره ي کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: ملاک در این بازدیدها اجرای برنامه های 5گانه ي وزارت خانه خواهد بود.
افشار با تأکید براین موضوع تصریح کرد: عملیاتی کردن بودجه و تمرکز زدایی جزو اولین برنامه ها در ارزیابی های دوره ای این اداره ي کل خواهد بود.
وی ادامه داد: تاکنون در 5مرحله این ارزیابی ها از قسمت های مختلف اداری ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی به عمل آمده است.
وی اظهار امیدواری کرد این ارزیابی ها در جهت ارتقاي سطح خدمت رسانی به فرهنگیان افزایش یابد.
شایان ذکر است گروه های مختلفی از کارشناسی های انجمن اولیا، امور حقوقی، مدارس غیر دولتی مشارکت های مردمی، سنجش و ارزشیابی، امور اداری، دبیرخانه، پیشگیري و سلامت، پرورشی، سواد آموزی، آموزش ابتدایی، متوسطه، فنی حرفه ای، پژوهش و تکنولوژی گروه های آموزشی در این بازدید حضور داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.