اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1393 / کد مطلب: 9187 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


رسالت خبرنگاران ایجاد وحدت و امید در جامعه است


رسالت خبرنگاران ایجاد وحدت و امید در جامعه است
سبزوارپیام - امام جمعه سبزوار رسالت خبرنگاران را بسیار خطیر عنوان کرد و گفت : رسالت این قشر در جامعه ایجاد وحدت ، امید و آرامش در جامعه است.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار افزود : خبرنگاران بایستی از نقل اخباری که در جامعه تفرقه ایجاد می نماید، پرهیز کنند.

وی ادامه داد: خبرنگار باید به گونه ای اخبار را انعکاس دهد که دشمن از آن سوء استفاده نکند.

وی اطلاع رسانی را یک مساله بسیار مهم و حساس دانست و با تاکید بر توجه به آن، گفت: خبرنگاران اخباری را که به طور کامل روی آن اطمینان دارند، نقل کنند.

امام جمعه سبزوار با قدردانی از تلاش های خبرنگاران از آنان خواست روی فرهنگ سازی در جامعه و مسائلی از قبیل رعایت عفت، تربیت و رشد ، گفتار و کردار اسلامی و ... بیشتر کار کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنانش با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی در برابر کفر جهانی هم گفت : عمل به دستورات قرآن و نیز اتحاد مسلمانان راه برون رفت از این مشکلات است.

وی اظهار کرد : یک ماه است که مردم غزه از زمین ، آسمان و دریا مورد تهاجم سنگین رژیم جعلی اسرائیل هستند.

وی افزود: بیش از یک هزار و 800 نفر از مردم بی دفاع و مظلوم غزه شهید و بیش از 10 هزار نفر هم مجروح شده و خانه های آنان با خاک یکسان شده است .

وی ادامه داد : این شرایط در حالی است که کمترین اقدامی از سوی دولت ها برای کاهش درد و رنج این مسلمانان انجام نشده و کسانی که دم از حقوق بشر می زنند، بشر را نابود کرده و از آن به عنوان دلسوزی یاد می کنند.

وی با اشاره به انزجار افکار عمومی از آمریکا و همپیمانانش در مسائل غزه، گفت : تنفر و انزجار افکار عمومی بویژه مسلمانان از اسرائیل و استکبار جهانی از نتایج این جنگ است.

خطیب جمعه سبزوار ، ایمان به خدا ، استقامت و اتحاد را نسخه عمومی برای همه دنیای اسلام دانست و افزود : همه مسلمانان بایستی وحدت خود را حفظ کنند.

مردم مسلمان سبزوار پس از اقامه نماز جمعه همچنین با شرکت در یک راهپیمایی ، حمایت خود از مردم غزه ، اعلام و جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند. /6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.