اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 مرداد 1393 / کد مطلب: 9185 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن :مهم ترين اصل پيروزي اطاعت از مقام امامت و ولايت جامعه است


سبزوار- مهری /امام جمعه شهرستان داورزن گفت: مهم ترين اصل پيروزي اطاعت از مقام امامت و ولايت جامعه است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان داورزن با بیان این مطلب افزود: امروزه خلف نا شايست بني اميه و ارتجاع منطقه ، داعش ، طالبان ، القاعده ، و افراطيون سلفي و تکفيري هستند که به عنوان ستون پنجم مسلح استکبار در کشور هاي اسلامي ، خون مسلمانان و شيعيان را مي ريزند
وی ادامه داد : اين آدم هاي مزدور و پست و فرو مايه وابسته به شيطان خود را خليفه اسلامي مي دانندکه بايد مردم مسلمان جهان با آنان برخورد کنند.
وی مهم ترين اصل پيروزي اطاعت از مقام امامت و ولايت جامعه دانست و ادامه داد: امروز اگر ملت ما عملا پشت سر رهبري امام خامنه اي حرکت کنند و دستورات او را نصب العين خود قرار دهند هيچ گاه سخن و راه رهبري بر زمين نخواهد ماند و دشمنان انقلاب اسلامي هيچ غلطي نمي توانند بکنند. و شکست براي ملت وفادار به رهبري معنا نخواهد داشت
وی شهادت ديپلمات هاي جمهوري اسلامي از جمله خبرنگار شهيد محمود صارمي و روز خبرنگار را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید به دنبال بیان حقایق و و در عین حال جلوگیری از اشاعه کج فهمی ها باشند.
وی با اشاره به قیام مردم شيراز بر عليه جشن هنردر سال 57 گفت: اميد که مسئولان ذيربط به ويژه وزارت ارشاد اسلامي در جمهوري اسلامي در جشنواره ها ، رعايت موازين شرعي و عقلي را بنمايند و شئونات انقلاب اسلامي را رعايت کنند و خلاف انجام ندهند.

امام جمعه داورزن به تجربه هاي تلخ در جوامع امروزه اسلامي اشاره کرد و گفت : باید بهوش باشیم دشمنان انقلاب اسلامي که از در بيرون رانده شده اند ، از پنجره توسط فرصت طلبان فتنه گر وارد بدنه انقلاب و حکومت نشوند.
وی تاکید کرد:ملت ما رمز پيروزي را در اطاعت از قرآن و اهلبيت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي امام خامنه اي مي دانند و از تمام نهاد ها و ادارات به ويژه سپاه و بسيج و شوراي نگهبان و خبرگان رهبري حمايت جدي خواهد کرد و طبل استکبار و عوامل مزدور او را بي صدا نموده و پاره خواهد کرد .
وی در ادامه به وقایع غزه اشاره کرد و ادامه داد: مبارزه با کفار و منافقين و شدت عمل به آنان دستور قرآن است که در راس آن استکبار آمريکا و اسرائيل غاصب و همدست هاي مسلمان نماي آنها است.
وی تاکید کرد: متاسفانه هیچ صدایی از مجامع بين المللي هم در نيامده که این نشان دهنده همفکری با استکبار است.
امام جمعه داورزن شکست اسرائيل از مقاومت را دردناک خواند و گفت: در واقع فلسطين و غزه امتحاني بزرگ براي بشريت و جهان است .
وی در ادامه با اشاره به شروع غيبت صغري امام مهدي(عج) در چنین روزهایی گفت: نفع وجودي امام مهدي (ع) براي جامعه اسلامي مانند خورشيد پشت ابرمی باشد.
وی تصریح کرد: اعتقاد به امامت حضرت مهدي (ع) ايمان به غيب است زيرا مهدويت از امور غيبي است و ايمان به آن از صفات متقين است




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.