اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 مرداد 1393 / کد مطلب: 9175 / نظرات: 1

معاون فرماندار سبزوار:


خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی و اطلاع رسانی هستند


خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی و اطلاع رسانی هستند  معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی و اطلاع رسانی هستند و مقابله با هجمه های دشمنان رسالت بزرگ رسانه ها است.
 
به گزارش ایرنا، رضا مدرسی پور در جمع مسوولان اجرایی سبزوار با تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران حوزه خبر و اطلاع رسانی و قدردانی از این تلاش ها افزود : مردم ما بسیاری از آگاهی ، بصیرت و هوشمندی را مدیون کار خبرنگاران هستند.

وی ادامه داد : بیان و انعکاس اقدامات انجام شده در منطقه از سوی خبرنگاران موجب امیدواری مردم و خنثی شدن توطئه های بیگانگان که قصد از بین بردن امید و نشاط از دل مردم را دارند، می شود.

وی نقش تاثیرگذار خبرنگاران را در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب و نیز در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و گفت : اصحاب رسانه با نوع نگاه خود به رخدادها هدایت مخاطبان را بر عهده دارند.

مدرسی پور اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و بین المللی و قرار گرفتن آنان در موضع دفاع از نظام ،انقلاب و دولت نتیجه اطلاع رسانی و خدمات انجام شده توسط خبرنگاران است.

معاون سیاسی ، اجتماعی فرمانداری سبزوار خواستار همکاری و همراهی مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان با خبرنگاران شد و گفت: وظیفه خبرنگار تبیین عملکرد نظام برای مردم است.

وی افزود: خبرنگاران با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خویش به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان به ایفای نقش پرداخته و یاری رسان مدیران و مسوولان و خادمان مردم می باشند./2






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.