اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 مرداد 1393 / کد مطلب: 9170 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


خبرنگاران روحیه پاسخگویی را تقویت می کنند


خبرنگاران روحیه پاسخگویی را تقویت می کنند  امام جمعه خوشاب گفت: خبرنگاران با انعکاس مشکلات و موانع موجود در جامعه، روحیه پاسخگویی را در مسوولان تقویت می کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد صاحبیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در حقیقت خبرنگاران با اطلاع رسانی به موقع و انعکاس مشکلات جامعه زمینه رفع سریعتر موانع را توسط مسوولان فراهم می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری 17 امرداد ماه روز شهادت ˈمحمود صارمیˈ خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان ˈروز خبرنگارˈ گفت: این روز در حقیقت یادآور اراده بزرگمردان و زنانی است که پرچم مقدس اطلاع رسانی را بر دوش گرفته اند.

او ادامه داد: خبرنگاران چراغ روشن راه جامعه خویش گشته اند و همواره برای رشد و پیشرفت جامعه تلاش می کنند.

امام جمعه خوشاب رسالت اصحاب رسانه را انتقال دیدگاهها، برنامه ها و خط مشیهای دولت به مردم و دیدگاههای مردم به دولت عنوان و بیان کرد: خبرنگار باید رسالت خود را بیشتر از یک کار و حرفه تلقی کند زیرا خبرنگاری علاوه بر کار و مسوولیت یک فن، حرفه و هنر است.

حجت الاسلام صاحبی تعهد، بصیرت، انتقاد منصفانه و بیان حقایق را از ویژگیهای خبرنگاران در تحقق رسالت خبرنگاری عنوان کرد و افزود: این خبرنگاران می توانند پا به عرصه مبارزه با جنگ نرم و توطئه های دشمنان بگذارند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات خبرنگاران به عنوان صاحبان مشاغل سخت از جمله عدم امنیت شغلی و بیمه ابراز امیدواری کرد روز خبرنگار بهانه ای باشد برای اینکه مسوولان به این قشر فرهیخته توجه بیشتری داشته و به رفع مشکلات آنان همت گمارند.

ˈسلطان آبادˈ مرکز شهرستان خوشاب در فصله 180 کیلومتری غرب مشهد واقع است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.