اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 مرداد 1393 / کد مطلب: 9149 / نظرات: 0


اداره برق سبزوار ۴۰۰ درخت را از کمر قطع کرد!


 رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی سبزوار گفت: اداره برق باید در زمینه آسیب زدن به درختان در سطح شهر پاسخگو باشد.
جلال تعصبی اظهار کرد: متاسفانه اداره برق سبزوار در هرجایی بدون هماهنگی مجموعه مدیریت شهری تیر برق می‌گذارد و به هیچ عنوان نسبت به هماهنگی با شورای شهر و شهرداری توجهی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار افزود: در برخی موارد مشاهده شده که به دلیل قرار گرفتن تیر برق در فضای منزل شخصی، این اداره بلافاصله تیر را جابه‌جا کرده به وسط کوچه آورده که منجر به بروز حوادث زیادی نیز شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی سبزوار با تاکید براینکه هرگونه حفاری در محدوده شهری باید با مجوز شهرداری باشد، ادامه داد: این مسئله باید در قالب یک مصوبه به همه اداره‌های شهرستان ابلاغ شود تا آنها نیز به این‌کار مجاب شوند.

تعصبی با بیان اینکه راهکارهای زیادی توسط کارشناسان به مجموعه اداره برق داده شده تا کابل کشی‌های خود را از زیرزمین عبور دهند تا به درختان نیز آسیب زده نشود، ادامه داد: متاسفانه این اداره به دلیل کاهش هزینه‌های خود از اینکار سرباز می‌زند و هربار که درختی نیز برای کابل‌ها مشکل ایجاد می‌کند بدون هماهنگی و نظرکارشناسی آن را از کمر قطع می‌کند. تاکنون بیش از ۴۰۰ اصله درخت در شهرستان توسط این اداره آسیب دیده است./سلام سربدار 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.