اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1393 / کد مطلب: 9146 / نظرات: 0


تازه ترین مطالب ایرنا در خبرخوان همراه


تازه ترین مطالب ایرنا در خبرخوان همراه ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی به تازگی اقدام به راه اندازی نسخه اندروید خبرخوان ایرنا در صفحه اصلی خود کرده است.
 
به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، کاربران می توانند با نصب رایگان این سرویس روی گوشی های تلفن همراه خود که مجهز به اندروید است و یا از طریق اتصال به وب سایت ایرنا، اخبار و مطالب منتشره خبرگزاری جمهوری اسلامی را در هر نقطه و مکانی که باشند، دریافت کنند.

از قابلیت های این نسخه اندروید خبرخوان آن است که اخبار و مطالب منتشره در ایرنا با سرعت بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و فرد با نصب این نسخه روی گوشی همراه خود دسترسی آسان تری به مطالب داشته و می تواند به راحتی در جریان تازه ترین و مهمترین خبرها با موضوعات مختلف و متنوع قرار گیرد.

در این سرویس دسترسی به اخبار داخلی و دفاتر خارجی ایرنا به زبان فارسی وجود دارد و کاربر با یک بار نصب این سیستم می تواند اخبار و مطالب را به صورت دسته بندی شده ، مشاهده کند.

قرار است در آینده نزدیک فیلم ها و گزارش های تصویری ایرنا نیز به نسخه اندروید خبرخوان ایرنا اضافه شود که کاربر با پهنای باند کمتر و سرعت دانلود بالاتر امکان دسترسی به تمامی اخبار و گزارش های تصویری را خواهد داشت.

همچنین نسخه اندروید خبرخوان ویژه ایرنا که اکنون آخرین تحولات عراق بر روی آن قابل مشاهده است نیز قابلیت نصب روی گوشی های تلفن همراه مجهز به اندروید را دارد که کاربر پس از نصب آن می تواند به دیگر موضوعات دسته بندی شده در این سیستم دسترسی پیدا کند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین در نظر دارد در آینده نزدیک نسخه IOS خبرخوان ویژه ایرنا را نیز با قابلیت دسترسی آسان کاربران به اخبار و مطالب منتشره ارایه کند. منبع: ایرنا






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.