اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1393 / کد مطلب: 9145 / نظرات: 1


آبدهی چاه های شرب سبزوار کاهش یافته است


مدیرعامل و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب سبزواربا فرماندار جدید این شهرستان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، مهندس محمد رضا آغشته در این دیدار ضمن تبریک انتخاب مهندس احمد برادران به سمت معاون استاندار و فرماندار سبزوار گزارشی از وضعیت آب شرب سبزوار ارائه کرد .

وی  با اشاره به تولید سالانه  20 میلیون متر مکعب  آب شرب برای 83 هزار مشترک در این شهر  اظهار داشت:  کمبود آب در سبزوار در پیک مصرف 70 لیتر در ثانیه است .

وی شبکه آب شهر را  فرسوده  توصیف کزد و اظهار داشت: 180  کیلومتر از شبکه آب شرب  سبزوار  نیازمند اصلاح است.

 وی افزود: شبکه آب شهر سبزوار دارای 5 ایستگاه پمپاژ ، 153 کیلومتر خطوط انتقال ، 560 کیلومترخطوط  توزیع و   48 هزار  متر مکعب مخزن ذخیره آب  می باشد .

وی در ادامه  از کاهش آبدهی چاه ها به میزان 13/5لیتر در ثانیه خبر داد و  افت سالانه منابع آب  منطقه کسکن را 1/2متر و منطقه کلوت را 2/2 متر  عنوان کرد .

وی افزود : 215میلیارد ریال اعتبار جهت اصلاح شبکه آب شهر سبزوار نیاز است .

وی با بیان اینکه تکمیل طرح جمع آوری فاضلاب نیازمند احداث 85 کیلومتر شبکه است ،  طول شبکه را 407 هزارو 847متر اعلام کرد و اظهار داشت: در 4ماهه اول سالجاری 4 هزار و 47 متر  شبکه فاضلاب در این شهر اجرا شده است .

 وی همچنین خواستار تامین 150 میلیارد ریال  اعتبار مورد نیاز   تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب  شهر سبزوار شد .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار هم در این دیدار با اشاره به کاهش بارندگی گفت : باید کارهای فرهنگی جهت کاهش مصرف آب انجام شود . مهندس برادران همچنین برتفکیک آب شرب و غیرشرب در شهر سبزوار تاکید کرد.

 
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.