اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1393 / کد مطلب: 9140 / نظرات: 0

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:


منطقه ویژه اقتصادی در سبزوار ایجاد می شود


منطقه ویژه اقتصادی در سبزوار ایجاد می شود
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی از مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در دولت و مجوز آن توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رمضانعلی سبحانی فر از برگزاری جلسه‌ای با حضور ترکان، مشاور عالی رئیس جمهور در مناطق ویژه اقتصادی،‌ استاندار خراسان رضوی، نمایندگان سبزوار در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و... جهت بررسی فرآیند راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در سبزوار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه منطقه شرق کشور از توانمندی و پتانسیل‌های تجاری، صنعتی و خدماتی بالایی برخوردار است و در زمینه صنایع معدنی و کشاورزی نیز بسیار غنی است تصریح کرد: بیش از ۶ هزار معدن در این استان شناسایی شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۶۰ نوع مواد معدنی در سطح معادن کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۴۴ نوع مواد معدنی در معادن استان خراسان موجود است.

سبحانی فر با اشاره به مسیر عبور خط ابریشم از سبزوار، از این شهرستان بعنوان یک منطقه تجاری یاد کرد و افزود: سبزوار می‌تواند پایگاهی جهت دسترسی به منطقه آسیا میانه باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در عین حال از مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در دولت و مجوز آن توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد./سلام سربدار 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.