اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 مرداد 1393 / کد مطلب: 9123 / نظرات: 0

معاون فنی و عمرانی فرماندار:


تمام امکانات سبزوار برای ارایه خدمات به مسافران تابستانی بسیج شده است


تمام امکانات سبزوار برای ارایه خدمات به مسافران تابستانی بسیج شده است  سبزوارپیام - معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری گفت: تمام امکانات این شهرستان برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران و زائران دور دوم تابستانی در این شهرستان بسیج شده است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، محمد کلاته روز یکشنبه در جمع اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر سبزوار اظهار کرد: با تدابیر انجام شده تمام دستگاههای خدماتی و اجرایی این شهرستان آمادگی لازم برای دور دوم سفرهای تابستانی بعد از پایان ماه مبارک رمضان را دارند.

وی افزود: خوشبختانه با نظارت های انجام شده بخش عمده ای از مشکلات سفر در این شهرستان حل شده است.

وی ادامه داد: طی ماه های گذشته تشکیل 57 فقره پرونده تعزیرات برای متخلفان تشکیل شده که 53 مورد آن مختومه اعلام شده است.

وی گفت: در بخش امداد و نجات جاده ای و فوریت های پزشکی خدمات مناسبی به حادثه دیدگان ارایه شده است.

وی در باره بخش اقامتی این شهرستان نیز گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش تسهیلات مناسب برای اسکان مسافران پش بینی شده است.

معاون توسعه و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در این جلسه با اشاره به قرار گرفتن سبزوار به عنوان مرکز گردشگری و ساماندهی مسافران در استان خراسان رضوی گفت: با توجه به این موضوع نیاز به ساماندهی گردشگری و اسکان در سبزوار ضروری به نظر می رسد.

حسن محرابی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل مجموعه ای از ادارات آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه ها و هلال احمر ساماندهی لازم برای استقرار و استقبال از مسافران انجام شود.

وی ادامه داد: هم اکنون 93 اتاق در مدارس این شهرستان برای مسافران و زائران با امکانات لازم سفر مهیا و خدمات دهی در آن به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی تشکیل تورهای گردشگری را برای این شهرستان ضروری دانست و گفت: اداره میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شهرداری و اتوبوسرانی در محل های استقرار و اسکان مسافران این تورها را باید راه اندازی نماید.

وی در ادامه قرار گرفتن اردوگاه دانش آموزی شهید مطهری آموزش و پرورش سبزوار را یک فرصت مناسب برای اسکان مسافران دانست و گفت: این اردوگاه به لحاظ قرار گرفتن در ورودی شهر سبزوار و حاشیه محور بین المللی فرصت خوبی ایجاد کرده و این در حالی است که جاده دسترسی به این مکان، کیفیت مناسبی ندارد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.