اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1393 / کد مطلب: 9116 / نظرات: 0

سبحانی فردر جمع راهپیمایان روز قدس جغتای:


حملات ددمنشانه اسرئیل به مردم مظلوم فلسطین محکوم است .


حملات ددمنشانه اسرئیل به مردم مظلوم فلسطین محکوم است نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات ددمنشانه اسرئیل به مردم مظلوم فلسطین محکوم است .
علی سبحانی فر در جمع راهپیمایان روز قدس در شهرستان جغتای با گرامی داشت یاد امام راحل و شهدا ضمن اشاره به چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی و حضور آنان در فلسطین اظهار داشت: دشمنان اسلام از بحران قوم یهود استفاده کردند تا در خاورمیانه موضوعاتی را به وجود بیاورند تا چند دهه مسلمانان را به آن مشغول کنند.
وی با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم استان خراسان رضوی و حوزه انتخابیه خود شهرستانهای سبزوار،جوین،جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور در راهپیمایی بار دیگر حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را به زن و کودک نوار غزه محکوم کردند و حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.
نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی افزود: حدود یک قرن از شرایط نا امنی و ناپایدار در منطقه که نتیجه برنامه ریزی غرب بصورت مستقیم و غیر مستقیم است می گذرد که این موضوع امنیت منطقه را هدف قرار داده است.
سبحانی فر در ادامه به تحولات جنگ جهانی اول اشاره کرد و در این باره توضیح داد: پس از جنگ جهانی اول که منطقه عربی به اشغال قدرتهای پیروز جنگ درآمد و انگلیس و فرانسه بر اساس توافق پیکو ، آن را تحت سلطه قرار دادند. غربی ها که در گذشته نه چندان دور شاهد شکوه تمدن اسلامی در این منطقه و شکست حملات صلیبی اروپا بودند طرح کاشتن اسرائیل در قلب جهان اسلام را برنامه ریزی کردند.
وی ادامه داد: در سال 1948 اسرائیل اعلام موجودیت کرد و غرب مسئولیت حفظ امنیت این کشور را بعهده گرفت به طوری که از نظر اقتصادی و جنگ افزارها رژیم را تامین کرد و این رژیم نامشروع برای توسعه خود در سالهای 1940-1956- 1967-1973- 1982 جنگهای متعدد بر ضد کشورهای عربی همجوار و حتی حملات هوایی به کشورهای تونس ، اوگاندا ، عراق و سودان را تهدید کرد .
وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید تحول بزرگی در منطقه خاورمیانه ایجاد شد که از یک طرف پایگاه رژیم صهیونیست در ایران از بین رفت و از سوی دیگر یک پایگاه اسلامی و حامی مردم فلسطین ایجاد شد و امام راحل با اعلام روز قدس یعنی نماد وحدت و انسجام و همبستگی اسلامی و مقاومت باعث شد تا در جنگ های 33 روزه و 22 روزه و 8 روزه به پیروزی برسند .

نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی درباره بیداری اسلامی کشورهای منطقه نیز گفت: بیداری اسلامی در کشورهای تونس ، مصر ، لیبی ، یمن و بحرین غرب را غافلگر کرد برنامه ریزی و طراحی تفرقه و محدودیتهای اقتصادی را در پیش گرفت و تفرقه را سعی بر استفاده از جریانهای داخلی محلی ایجاد گروهک القاعده – جبهه النصر – گروهک تکفیری داعش ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: در سوریه و عراق و افغانستان مردم را به خاک و خون کشید و محدودیت های اقتصادی به بهانه سلاح های کشتار جمعی و سلاح هسته ای چهره ایران را جنگ طلب معرفی کنند و تحریم های اقتصادی علیه ایران وضع کند که دولت تدبیر و امید با نقشه راهی که مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده داده اند و این تیم با مدیریت و تدبیر توانست چهره ایران را صلح طلب معرفی و حقانیت ایران را برای جهانیان به اثبات برساند .
سبحانی فر همچنین در خصوص وضعیت اقتصادی افزود : دولت تورم 44 درصد را به 25 درصد و نقطه به نقطه به زیر 15 در صد رسانده است و امید است با توجه به جلسات که با مجلس داشته اند بسته های اقتصادی را برای رونق اقتصادی ارائه کند و از رکود نیز خارج شود.
نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این دو سال اخیر دولت با توجه به مشکلات اقتصادی توانسته نسبت به گذشته در همین منطقه خدمات مناسبی را ارائه کند که از جمله تعریض مسیر جاده برغمد به جغتای چند میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که کار آن شروع شده است و در سایر مسیرهای جاده ای نیز کارها شروع شده است و حداقل 20 روستا گازرسانی شده است و روستاهای جوین و گازرسانی به کارخانه سیمان جغتای انجام شد.
وی تاکید کرد: خوشبختانه به تعدادی از روستاها آبرسانی انجام شده است و اکنون چندین سایت تلفن همراه زده شده است و موارد زیادی انجام شده است که در فرصت دیگری گزارش آن را منتشر خواهیم کرد و امیدواریم با اتحاد و انسجام و پشتیبانی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری شاهد رونق اقتصادی و توسعه کشور شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم.سبزوار ما






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.