اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1393 / کد مطلب: 9085 / نظرات: 0


امام جمعه روداب:در روز قدس حامیان دروغین فلسطین بیشتر از گذشته بی آبرو شدند


سبزوارپیام- امام جمعه روداب سبزوار گفت : در روز جهانی قدس حامیان دروغین فلسطین به دلیل سکوت مرگبار خود بیشتر بی آبرو شدند و ماهیت آن آشکار گردید.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه شهر روداب سبزوار افزود: این سکوت و بی آبرویی این حامیان دروغین در حالی است ک برخی از این کشورهای به اصطلاح اسلامی با تکیه بر مسائل مذهبی مدعی دفاع از مذهب اهل سنت هستند.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس، افزود: این جنایات در حالی صورت می گیرد که آمریکا ،انگلیس ، فرانسه و برخی دیگر از کشور های عربی به صراحت از جنایتکاران صهیونیسم حمایت می کنند.

وی افزود: آنها این جنایت ها و کشتار کودکان و زنان را حق رژیم صهیونیستیدر دفاع از خود می دانند و دبیرکل سازمان ملل نیز از فلسطینی ها می خواهد تا دست از خشونت بردارند.

امام جمعه روداب با بیان اینکه مقاومت امروز به بلوغ رسیده، اظهار کرد:در فلسطین و نوار غزه مبارزانی ایستاده اند که در طول سال های گذشته زیر شدید ترین محاصره ها بوده اند.

وی گفت :این محاصره ایمان آنها را سست نکرده است و در سال های اخیر به توان نظامی و قدرت مقاومت خودشان افزودند و در این سال ها فلسطینی ها حامیان اصلی خودشان را پیدا کردند.

وی افزود: آنها مدعیان بی عمل را شناخته اند لذا بهتر از هر زمانی خط اصیل مقاومت اسلامی و مبارزه با صهیونیسم از دیگران متمایز شده است .

وی گفت : اگر آنها در دهه 60 با سنگ به میدان آمدند و انتفاضه را آغاز کردند اکنون در کمتر از 10 سال رشد خوبی در توان نظامی مقاومت دیده می شود به گونه ای که شاهد فرستادن هواپیمای بدون سرنشین به مناطق اشغالی هستیم و این به خاطر ایمان ،اخلاص و مجاهدت جبهه مقاومت است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.