اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 مرداد 1393 / کد مطلب: 9081 / نظرات: 0

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس:


انقلاب اسلامی موجب شکست خفت بار رژیم صهیونیستی شده است


انقلاب اسلامی موجب شکست خفت بار رژیم صهیونیستی شده است
سبزوارپیام - رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی موجب شکست خفت بار صهیونیست ها و ذلیل شدن این رژیم غاصب شده است.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، ˈمحمدرضا محسنی ثانیˈ روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در سبزوار ، جنایات رژیم صهیونیستی و حملات به مردم مظلوم غزه را محکوم کرد و افزود: امروز مردم مسلمان غزه در ماه مبارک رمضان ، روزه و فریضه الهی را در میان موشک و بمب باران صهیونیست ها بجای می آورند.

وی گفت : دشمن شناسی ، همبستگی و اتحاد و حضور گسترده مردم مسلمان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس جای قدر دانی و تشکر را دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین در سخنانی استاندار خراسان رضوی را فردی متدین ،انقلابی و مدیر معرفی کرد و گفت :ایشان یکی از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد.

محسنی ثانی سبزوار را دومین شهرستان بزرگ بعد از مشهد مقدس معرفی کرد و افزود: این شهرستان با داشتن 17 مرکز آموزش عالی و دانشگاه با داشتن 30 هزار دانشجو یکی از قطب های دانشگاهی است .

وی همچنین به زیر ساخت های موجود این شهرستان اشاره کرد و گفت :عبورخط 48 اینچ گاز، فرودگاه بین المللی ، داشتن برق مازاد، واقع شدن در مسیر بزرگراه تهران - مشهد ، داشتن راه آهن و... را بخشی از زیرساخت های سبزوار اعلام کرد.

وی در ادامه به اقدامات و توافقات انجام شده اشاره کرد و گفت :قرار شده تا پایان سال آینده آسفالت جاده های روستایی و گاز رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار سبزوار انجام شود.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی از استاندار خراسان رضوی خواست تا برای پروژه های نیمه تمام و نیز توسعه و آبادانی این شهرستان اعتبارات ویژه ای تخصیص یابد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.