اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1393 / کد مطلب: 9072 / نظرات: 1

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:


روز جهانی قدس نوید بخش آزادی قدس شریف است


روز جهانی قدس نوید بخش آزادی قدس شریف است رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: روز جهانی قدس نوید بخش آزادی قدس شریف و شکست دشمنان اسلام است.
 
محمدرضا محسنی ثانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز جهانی قدس از یادگاران امام راحل(ره) است و برگزاری آن امسال با توجه به جنایات صهیونیست ها در غزه، با قوت و قدرت وظیفه همه مسلمانان است.

وی بیان کرد: حضور گسترده و سراسری مردم سراسر دنیا در برگزاری مراسم این روز پاسخی به جنایات و اعمال غیر انسانی و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:تشتت و تفرق در اردوگاه مسلمانان باعث شده تا کفار هر روز ، مصیبت هایی را در جهان اسلام رقم بزنند.

وی افزود: این تشتت و تفرقه نیز به خاطر ایادی استکبار است که در راس برخی کشورهای اسلامی به حکومت رسیده اند و از نسخه های استکباری آمریکا و انگلیس پیروی می کنند و هر روز بر اختلافات بین مسلمین دامن می زنند.

محسنی ثانی بیان کرد:بهره و نفع این اختلافات و تفرقه های داخلی بین مسلمانان را صهیونیست ها و کشورهای استکباری می برند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و اتحاد میان مسلمانان و کشورهای اسلامی تنها راه شکست دشمنان و دفاع از اسلام ناب محمدی است.

وی بیان کرد: باید برای تحقق این وحدت بیش از گذشته مسلمانان تلاش نمایند و حضور میلیونی فردا در راهپیمایی روز قدس می تواند نمادی از این وحدت عمیق باشد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.