اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1393 / کد مطلب: 9069 / نظرات: 0


همایش گلریزان شهرستان سبزوار برگزار شد


همایش گلریزان شهرستان سبزوار برگزار شد سبزوارپیام- همایش گلریزان سبزوار چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسوولان ،خیران و افراد نوعدوست در این شهرستان برگزار شد.

 نماینده مردم سبزوار،جوین ،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت : از مدیرعامل ستاد دیه کشور برای شرکت در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان دعوت کرده ایم.

علی سبحانی فر اظهار کرد: قرار است توسط خیران و همکاری ستاد دیه کشور ،شرایط آزادی بیش از  30 نفر از زندانیان این شهرستان که جرائم غیر عمد دارند،فراهم شود.

رییس اداره زندان و اقدامات تامینی و تربیتی سبزوار هم خواستار ترویج فرهنگ کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد در این شهرستان شد.

علی اکبر خرمی افزود : گروهی از مددجویان این اداره به دلایلی از جمله ورشکستگی ، نداشتن پرداخت مهریه ، نفقه ، دیه تصادفات غیر عمد و غیره در حبس بسر می برند.

وی افزود: برای جشن گلریزان سبزوار چندین کمیته از گروههای مختلف مردمی از جمله ورزشکاران ، اصناف ،پزشکان و ...از معتمدین مردم تشکیل شده است.

وی گفت : جشن گلریزان یک سنت دیرینه و اصیل ایرانی است که از دیرباز از گودهای زورخانه ها توسط پهلوانان ، جوانمردان و انسان های خیر برای کمک به مردم نیازمند و کسانی که توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند آغاز شده و بایستی این رسوم زیبا احیا و ترویج شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری دستگاه های اجرایی سبزوار و مردم خیر و نوعدوست این شهرستان بتوانیم جشن گلریزان این سنت حسنه را هر سال بهتر از سال گذشته باشکوه تر برگزار کنیم.

جشن گلریزان سبزوار قرار است به مدت دو شب در شهرستان سبزوار برگزار شود./



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.