اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1393 / کد مطلب: 9067 / نظرات: 0


مردم ششتمد: شرکت در راه پیمایی روز قدس مرهمی بر زخم دل مردم غزه است


 
سبزوارپیام- جمعی از مردم مؤمن و ولایتمدار ششتمد سبزوار آمادگی خود را جهت برگزاری باشکوهتر راه پیمایی روز قدس امسال اعلام کردند.

به گزارش" سبزوار پیام" آنها امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کردند: مردم ایران یکبار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس خواهند کرد.

یک شهروند ششتمدی در این مورد گفت: امسال رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان دست به جنایت هولناکی زده که باعث خشم مردم مسلمان ایران اسلامی شده است.

محمدرضا اکبری افزود: شرکت ما در راه پیمایی روز قدس مرهمی بر زخم دل مردم بی گناه غزه است که در این ماه عزیزان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه ما مسلمان بوده و پیرو مکتب پیامبر مهربانی ها هستیم ،ادامه داد: این گونه حرکات سخیف که توسط این افراد خبیث صورت می گیرد به هیچ وجه در فرهنگ ما جایی ندارد.

محمدرضا عارفی یکی از ورزشکاران شهر ششتمد گفت: روز قدس متعلق به یک قشر و یک فرهنگ و یک کشور خاصی نیست و روز قدس متعلق به تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

عارفی با اشاره به اینکه روز قدس یک فرصت است ، افزود: این روز فرصتی برای اعلام بیزاری از وحشی گری و اعلام بیزاری از نسل کشی انسان های بی گناه است .

وی افزود: روز قدس روز اعلام بیزاری از جنایات هولناک و کشتن کودکان معصوم و بی گناه است که توسط رژیم غاصب اسراییل صورت می گیرد.

یکی دیگر از شهروندان ششتمدی گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمین جهان علیه رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی است.

مرتضی الیاسی افزود: روز قدس روز تجلی بیعت مسلمین جهان در حمایت از مظلومان فلسطین است که این روزها بدون هیچ دلیلی به شهادت می رسند و خبری از شعار حقوق بشری نیست.

محمد حسین داوطلب نیز گفت: روز قدس یادگار خمینی کبیر است و هر چندسالیان زیادی از این نامگذاری می گذرد اما خوشبختانه به کوری چشم دشمنان اسلام این راه پیمایی هر سال باشکوهتر از سالهای قبل برگزار می شود.

وی افزود: ما مسلمانیم و به تکالیف شرعی مان پایبند هستیم پس دلیلی بر عدم شرکت در راه پیمایی نمی بینم و بی شک در روز جهانی قدس و با دهان روزه و به قصد قربت در این فریضه عبادی و سیاسی شرکت می کنم.

این فرهنگی ادامه داد: به نظر من شرکت در راه پیمایی روز قدس یک فریضه عبادی است چرا که حمایت از مظلوم در دین ما سفارش مؤکد شده است و این راه پیمایی یک حرکت سیاسی است و دلیل آنهم عصبانیت استکبار جهانی از شرکت گسترده مردم ایران اسلامی در راه پیمایی باشکوه روز جهانی قدس است.

داوطلب افزود: مردم ایران اسلامی ثابت کرده اند روز قدس فقط متعلق به مردم مظلوم فلسطین نیست و بلکه این روز بهانه خوبی است تا انسجام و اتحاد جامعه اسلامی را به رخ صهیونیست بکشند و بی شک شمار زیادی از شهروندان ششتمدی در این حماسه بزرگ شرکت خواهند کرد تا نقشی هر چند کوچک در انزوای هر چه بیشتر صهیونیست ایفا نمایند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.