اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 مرداد 1393 / کد مطلب: 9065 / نظرات: 0

با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی :


معاون استاندار و فرماندار جدید سبزوار معرفی شد


معاون استاندار و فرماندار جدید سبزوار معرفی شد  آیین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار وِیِژه سبزوار عصر چهار شنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در این شهرستان برگزار شد.
 
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در این مراسم به بخشی از مدیریت اسلامی در منشور حکومتی حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت : باید الگو و اساس کار این منشور باشد.

علی اصغر رشید در بخشی از سخنانش اظهار کرد :جامع ترین کارها بایستی رضایت مردم باشد و نتیجه رضایت مردم رضایت خداوند است .

معاون استاندار خراسان رضوی بر عدالت ،مدیریت اسلامی ،خدمت خالصانه به مردم و توجه به منافع عام تاکید کرد و افزود: همه مدیران بایستی برای کسب رضای مردم و خداوند تلاش کنند.

رشید اظهار کرد :مدیران باید برای ترویج رفاه ،امنیت ،توسعه ،رفع مشکلات مردم خدمت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی همچنین در سخنانی از خدمات چندین ساله قاسم شعبانی معاون استاندار و فرماندار سابق سبزوار قدردانی کرد و گفت : آقای شعبانی فردی کاردان ،فهیم و پر تلاش بود که پس از 34 سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نایل شد.

وی همچنین در سخنانی به برخی از ملاک های انتخاب فرماندار جدید سبزوار اشاره کرد و گفت :فرماندار جدید این شهرستان دارای تجربه کاری و فردی دانشگاهی است.

رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای ،رییس دادگستری و رییس شورای اسلامی شهرستان سبزوار نیز در سخنانی از خدمات قاسم شعبانی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر کردند.

در پایان این مراسم حکم معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار که توسط وزیر کشور صادر شده بود قرائت شد.

در این حکم خطاب به احمد برادران معاون استاندار و فرماندار جدید سبزوار آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استانداری خراسان رضوی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار منصوب می شوید.

احمد برادران، پیش از این در پست های مختلف به عنوان معاون فرماندار سبزوار، مدیر آموزش و پرورش و همچنین مدیر عامل شهرک های صنعتی این شهرستان مشغول خدمت بوده است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.