اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 مرداد 1393 / کد مطلب: 9063 / نظرات: 0


بیانیه حمایت فرهنگیان سبزوار در حمایت از مردم مظلوم غزّه ومحکومیت حملات اسرائیل


مدیریت آموزش و پرورش سبزوار طی صدور بیانه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دقاع و مطلوم غزه صادر و بر حضور تمام مسلمانان و آزادیخواهان و فرهنگیان و به خصوص فرهنگیان شهرستان سبزوار در مراسم روز جهانی قدس تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیر است

بسمه تعالی

مسئله فلسطین امروز مسئله اوّل جهان اسلام است. ( مقام معظم رهبری)

امت اسلامی در چند ماه اخیر شاهدنسل کشی مسلمانان و تجاوز وتعدی به مقدسات خود از سوی گروههای تکفیری بوده است که نشأت گرفته از سیاستهای مکّارانه وفریبکارانه سازمانهای جاسوسی آمریکا ، انگلیس واسرائیل می باشد واینک نیز در راستای همان هدف پلید نسل کشی ، کار به جایی رسیده است که رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل جرأت پیدا کرده بار دیگر حرمت بشریت را زیر پا نهاده ودر ماه مبارک رمضان ،مردم مظلوم و روزه دار غزّه را مورد تجاور وحملات وحشیانه خود قرار دهد که حاصل آن کشته شدن ده ها زن وکودک بی گناه می باشد .

تجاوز ددمنشانه این رژیم غاصب به غزّه بیانگر ناتوانی ودرماندگی این رژیم در مواجهه با مقاومت مردم فلسطین وپذیرش راههای مسالمت آمیز است در این میان حمایت مدعیان حقوق بشر به ویژه آمریکا وهم پیمانان اروپائیش نشانه خوی وحشیانه آنها ، ورضایت به این کشتار وجنایت می باشد . ما سکوت سران کشورهای عربی را نیز نوعی حمایت از این حملات وتجاور وحشیانه می دانیم واز مسئولین کشور عزیزمان ایران اسلامی وتمام دنیای اسلام می خواهیم با دوچندان کردن تلاش های خود د رعرصه بین المللی باعث شکستن سکوت مجامع بین المللی شده وجلو این حملات وحشیانه را گرفته تا یک جنایت بشری دیگر رقم نخورد .

ما فرهنگیان شهرستان سبزوار ضمن حمایت از مقاومت مقدس مردم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابراز انزجار از حملات اسرائیل غاصب به مردم بی گناه غزّه حمایت همه جانبه خود را از مقاومت مقدس ومبارزات مردم فلسطین ومردم مظلوم غزّه اعلام می نماییم.

والسّلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

مدیریت آموزش وپرورش سبزوار




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.