اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 26 تير 1393 / کد مطلب: 9028 / نظرات: 2

سرهنگ آزادواری :


قاتل حادثه اخیر سبزوار را شناسایی و تا پایان ماه دستگیر خواهیم کرد


قاتل حادثه اخیر سبزوار را شناسایی و تا پایان ماه دستگیر خواهیم کرد  فرمانده انتظامی سبزوار در مورد درگیری اخیر این شهرستان گفت : قاتل حادثه اخیر این شهرستان را تا پایان ماه رمضان دستگیر خواهیم کرد.
 
در اثر درگیری بین چند جوان که چند شب قبل در محل توحید شهر سبزوار اتفاق افتاده بود، یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

سرهنگ قنبر علی آزادواری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،جزئیات این حادثه را تشریح کرد و افزود: چند شب قبل در توحید شهر سبزوار بین دو جوان مشاجره لفظی رخ داد.

وی افزود: این مشاجره منجر به دعوای طرفداران این دو جوان شد که در این درگیری متاسفانه یک جوان بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری جان سپرد.

عضو شورای تامین شهرستان سبزوار گفت : در این درگیری دو نفر هم مجروح شدند که در حال حاضر یک نفر از آنها در یکی از بیمارستان های سبزوار در حالت کما بسر می برد.

سرهنگ آزادواری افزود: پس از وقوع حادثه بلافاصله شخصا با نیروهای این فرماندهی در محل حاضر و در مدت چند ساعت تمام شرکت کنندگان در این نزاع را شناسایی و دستگیر کردیم.

سرهنگ آزادواری گفت : یکی از این افراد که قاتل بوده پس از ارتکاب جرم اقدام به فرار نموده که وی را دقیقا شناسایی و حتی با خانواده او صحبت کرده ایم .

رییس پلیس سبزوار گفت : بازپرس نیز در محل صحنه جرم حضور داشت و بازجویی های لازم انجام شد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر قاتل در شهرستان سبزوار نیست ، گفت : با اقدامات انجام شده قول می دهیم تا پایان ماه مبارک رمضان قاتل را دستگیر کنیم .

عضو شورای تامین سبزوار افزود: تمامی دستگیر شدگان با دستور مقامات قضایی شهرستان روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار همچنین در ادامه وضعیت امنیت شهرستان را خوب توصیف کرد و گفت : تمام تلاش ما برای برقراری نظم و تامین امنیت جامعه است و ما از اول سالجاری هیچ مشکلی در شهرستان نداشته ایم.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.