اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 تير 1393 / کد مطلب: 8994 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد: حجاب هدیه خداوند متعال است


امام جمعه ششتمد: حجاب هدیه خداوند متعال است
سبزوارپیام- امام جمعه ششتمد گفت: پوشش و حجاب هدیه خداوند و بی حجابی دستاورد و ره آورد شیطان است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: خداوند متعال به زنان دستور داده که از خودنمایی و جلوه گری پرهیز کنند و زن ها زیبایی هایشان را در معرض دید قرار ندهند.

وی ادامه داد: حجاب یک ارزش است و حجاب یک نعمت الهی برای بشر می باشد و آنچه که امروز توسط برخی از زنان جامعه ما صورت می گیرد برخلاف دستور قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم با اشاره به سالروز توطئه کشف حجاب، گفت: رضا خان با زور می خواست این کار را انجام دهد ولی امروز دشمن به نرمی و به وسیله تبلیغات و ماهواره در صدد کشف حجاب برآمده است.

استاد حوزه علیمه سبزوار گفت: حجاب دستاوردهای مختلفی برای جامعه اسلامی دارد که یکی از آنها ایجاد آرامش روانی از جهات مختلف است.

وی ادامه داد: جلوگیری از تحریک شهوات و کاهش چشمگیر مفاسد فردی و جمعی از دیگر دستاوردهای حجاب است.

امام جمعه ششتمد، افزود: حفظ ارزش های اسلامی همانند عفت و متانت از اثرات حجاب است و در آموزه های دینی ما به عفت زنان و غیرت مردان تأکید فراوانی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: مصونیت زنان و مبارزه با تهاجم فرهنگی نیز از دستاوردهای حجاب اسلامی در سطح جامعه می باشد.

خطیب جمعه ششتمد به آغاز به کار اولین دوره شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان فیلتر مطمئن قوانین جمهوری اسلامی است که فقهای آن نسبت به عدم مغایرت با شرع و حقوقدان های آن نسبت به مطابقت با قانون نظارت کامل دارند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.