اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 تير 1393 / کد مطلب: 8992 / نظرات: 1

امام جمعه سبزوار :


مسئله حجاب یک پرچم برای اسلام است


مسئله حجاب یک پرچم برای اسلام است  
سبزوارپیام - امام جمعه سبزوار گفت :مسئله حجاب یک پرچم برای اسلام است و ارزش زن به حجاب او می باشد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار اظهار کرد : اگر زنان به رعایت حجاب پایبند باشند آمار طلاق و انحرافات فکری کم شده و زندگی شیرین تر می شود.

وی با گرامیداشت قیام مسجد گوهرشاد گفت : واقعه مسجد گوهرشاد اوج تهاجم فرهنگی دشمن به ایران توسط رضا خان و خاندان پهلوی بود و علت این قیام برای آن بود که زنان بی حجاب نباشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سبزوار خواستار اهمیت و توجه بیشتر مسوولان به موضوع حجاب شد و افزود : بایستی در اداره ها و دانشگاهها به حجاب کارمندان توجه بیشتری شود.

وی با تبریک میلاد امام حسن (ع) و هفته ی ایتام گفت: آن حضرت الگوی مبارزه با انحرافات بود و صلح ایشان مقدمه قیام امام حسین (ع) و سبب رسوایی بنی امیه شد.

امام جمعه سبزوار با تاکید بر حمایت از ایتام گفت:کمیته امداد امام ، بهزیستی و سایر موسسه های خیریه باید روی برنامه و حساب شده کار نمایند تا افراد نیازمند کمک مالی دریافت کنند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر گفت : شب قدر شب رحمت ، مغفرت ، ولایت و امامت و شب سخن و حرف دل با خدا گفتن است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.