اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 تير 1393 / کد مطلب: 8991 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن :ماه مبارک رمضان ماه پاکی روح و جسم است



سبزوار پیام- امام جمعه شهرستان داورزن گفت : ماه مبارک رمضان ،ماه پاکی روح و جسم است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن ، فضیلت ماه مبارک رمضان را بر شمرد و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ،ماه عفیف شدن و پاکدامنی است .

وی همچنین به بیست و یکم تیر ماه روز عفاف و حجاب در کشور اشاره کرد و در سخنانی خواستار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شد.

حجت الاسلام والمسلمین مداحی گفت: وجود نازنین پیامبر (ص) الگو و نمونه همه نیکی ها و خوبی ها برای همه بشریت و حضرت فاطمه (س) برترین زنان جهان از اولین تا آخرین است.

وی اظهار کرد: جوانان مراقب باشند دام بزرگ فریب شیطان که از طریق ماهواره ، اینترنت،برخی مجله ها و رسانه ها پهن شده را نخورند.

وی افزود: آنها با درک درست از دین اسلام در مقابل فساد فکری ،اخلاقی و بدحجابی بایستند و اجازه آزادی ماهواره و فیلتر شکنی اینترنت و آزادی بدون قید و شرط قلم های زهرآگین را ندهند.

امام جمعه داورزن ادامه داد : جوانان باید از آرمان امام و رهبری و شهدا دفاع کنند و مشت محکمی به دهان یاوه سرایان بزنند.

وی همچنین پیرامون فرا رسیدن ایام شهادت علی ابن ابیطالب (ع) مطالبی بیان کرد و گفت : ضربت خوردن امیرالمومنین در 19 رمضان ضربت خوردن عدل و عدالت با شمشیر مسموم به دست شقی ترین و نا پاک ترین منافق بود.

خطیب جمعه داورزن در ادامه ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) را گرامی داشت و گفت: آن حضرت 25 بار پیاده به حج رفتتند و آن امام همام در عبادت ،بخشش، رشادت ،عاطفه ،مروت و همه صفات کمال سرآمد زمان خود بودند.

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت:باید از سخنان معظم له در مقابله با دشمنان بهره و استفاده کامل برد.

وی افزود: تمام هشدارهای مقام معظم رهبری برای این است که دولت و نظام ،ملت و دانشمندانی را پشت سر دارد که از آنان حمایت می کنند.

وی بیان کرد: باید دولت و ملت از اقتصاد مقاومتی ، مساله انرژی هسته ای و حقوق رهبری و ملت مواظبت کند و از قدرت های شیطانی و تحریم و ... نترسد که خداوند یاور انقلاب اسلامی است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.